دریفت با تویوتا آوالون TRD 2020!


دریفت با تویوتا آوالون TRD 2020!

تویوتا آوالون TRD ستاره‌ی درخشان ویدئوی جدیدی بوده که قطعاً تماشای آن باعث جلب‌توجه خواهد شد. تویوتا برای ساخت این کلیپ از کمک‌های راننده‌ی دریفت حرفه‌ای کِن گوشی و همچنین قهرمان پارالمپیک جارد والاس و پدرش جف والاس استفاده کرده است. این سه نفر با آوالون به پیست مسابقه رفته و بخش عقب سدان تویوتا... The post دریفت با تویوتا آوالون TRD 2020!...

تویوتا آوالون TRD ستاره‌ی درخشان ویدئوی جدیدی بوده که قطعاً تماشای آن باعث جلب‌توجه خواهد شد.

دریفت با تویوتا آوالون TRD 2020!
تویوتا برای ساخت این کلیپ از کمک‌های راننده‌ی دریفت حرفه‌ای کِن گوشی و همچنین قهرمان پارالمپیک جارد والاس و پدرش جف والاس استفاده کرده است. این سه نفر با آوالون به پیست مسابقه رفته و بخش عقب سدان تویوتا را با استفاده از یک ترمزدستی هیدرولیکی بازی داده‌اند.

دریفت با تویوتا آوالون TRD 2020!
همان‌گونه که حدس می‌زنید آوالون TRD به‌صورت استاندارد با ترمزدستی هیدرولیکی عرضه نمی‌شود بلکه دارای ترمزدستی الکترونیکی بوده و بنابراین دریفت کردن به این صورت غیرممکن خواهد بود. با این وجود گوشی علیرغم دیفرانسیل جلو بودن آوالون دریفت های هیجان‌انگیزی با آن می‌زند.

دریفت با تویوتا آوالون TRD 2020!
تویوتا اواخر سال پیش بود که آوالون TRD را به همراه کمری TRD رونمایی کرد. هر دو خودرو از پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.5 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 301 اسب بخار استفاده می‌کنند. یک گیربکس 8 سرعته ی اتوماتیک نیروی پیشرانه را به چرخه‌ای جلو می‌رساند. این قدرت برای چنین خودرویی مناسب و معقول بوده هرچند شاید بدنه‌ی گیرا و با ابهت آوالون شما را گول بزند و فکر کنید با خودروی قوی‌تری روبرو هستید.


از جمله ویژگی‌های بصری آوالون TRD که باعث تمایز آن با مدل‌های عادی می‌شود می‌توان به نمای جلوی گیرا، جلوپنجره‌ی بسیار بزرگ و… اشاره کرد. البته بخش اعظم این جلوپنجره از نوع پلاستیک مشکی بوده و عملکرد خاصی ندارد.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها