‌رسیدگی به 100 درصد از پرونده‌های ورودی بهدستگاه قضایی آذربایجان غربی


‌رسیدگی به 100 درصد از پرونده‌های ورودی بهدستگاه قضایی آذربایجان غربی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: به صد درصد پرونده‌های ورودی به قوه قضائیه استان رسیدگی شده است.

به گزارش ایسنا، علی اکبر گروسی در همایش استانی گرامیداشت هفته قوه قضائیه که در سالن امام علی (ع) ارومیه برگزار شد، افزود: در سال گذشته به صد درصد پرونده‌های ورودی به قوه قضائیه استان رسیدگی شده است که یک رکود محسوب می‌شود.

گروسی با اشاره به اینکه باید دستگاه قضائی استان محل امن برای مراجعه مردم باشد، تصریح کرد: دستگاه قضائی استان درجهت اجرای عدالت، امنیت مردم و آسایش روانی تلاش می‌کند و همه این اقدامات درجهت تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دستگاه قضائی در بحران‌های اجتماعی تمام تلاش خود را درجهت رفع مشکلات مردم به کار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به نقطه متعالی و محل رجوع بودن مردم در مواقع بحران باید قضات شجاع و مجاهد در دستگاه قضائی خدمت کنند.

وی دستگاه قضائی استان را یک دستگاه سالم عنوان کرد و گفت: خوشبختانه آذربایجان غربی دارای قضات شجاع و فداکار فراوان است که علاقه مند به تحقق عدالت در جامعه هستند.

گروسی با اشاره به اینکه دستگاه قضائی آذربایجان غربی از کمبود نیرو رنج می‌برد، اظهار کرد: در حال حاضر دستگاه قضائی استان ۵۵ درصد کمبود قاضی دارد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم و با حفظ قوانین الهی و اسلامی از تجارب موفق کشورهای همسایه خود درجهت اجرای بهتر عدالت بهره گیریم.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403