کمک 42 میلیون تومانی انجمن دندانپزشکی قم به سیل زدگان


کمک 42 میلیون تومانی انجمن دندانپزشکی قم به سیل زدگان

  شفقنا- با حضور نمایندگان انجمن دندانپزشکی ایران شاخه قم در جمعیت هلال احمر، کمک 42 میلیون 150 هزار تومانی این انجمن به هلال احمر تحویل شد. به گزارش شفقنا، نمایندگان اعضای انجمن دندانپزشکی ایران شاخه قم با حضور در دفتر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم چک کمک های اعضای این انجمن به سیل زدگان اخیر کشور را تحویل […]

کمک 42 میلیون تومانی انجمن دندانپزشکی قم به سیل زدگان

شفقنا- با حضور نمایندگان انجمن دندانپزشکی ایران شاخه قم در جمعیت هلال احمر، کمک ۴۲ میلیون ۱۵۰ هزار تومانی این انجمن به هلال احمر تحویل شد.

به گزارش شفقنا، نمایندگان اعضای انجمن دندانپزشکی ایران شاخه قم با حضور در دفتر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم چک کمک های اعضای این انجمن به سیل زدگان اخیر کشور را تحویل دادند.

بر اساس این گزارش، در این نشست صمیمانه دکتر گل فشان با تشریح عملکرد جمعیت هلال احمر در حوادث و بحران ها گفت: با توجه به اعتماد عمومی مردم، جایگاه جمعیت هلال احمر در صف اول جمع آوری کمک های مردمی قرار دارد.

او با اشاره به وسعت مناطق آسیب دیده در سیل های اخیر کشور بیان کرد: سازماندهی و توزیع مناسب در حوادث همواره مانع تشدید بحران می شود و همه باید تلاش کنیم در این راستا کمک ها به صورت واحد و مترکز صورت بگیرد.

در ادامه نماینده انجمن داندانپزشکی ایران شاخه قم ضمن تقدیر از تلاش های جمعیت هلال احمر و ارائه خدمت به مردم بویژه در بحران ها چکی به مبلغ ۴۲ میلیون ۱۵۰ هزار تومان که کمک های جمعی از اعضای این انجمن به سیل زدگان بود را به مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم تحویل داد.

در پایان این نشست، اعضای انجمن دندانپزشکی ایران، شاخه قم ابراز تمایل خود برای عضویت داوطلبانه در هلال احمر و ارائه خدمات در زمان های مورد نیاز اعلام کردند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید