اهدای 500 جلد قرآن به مناطق سیل‌زده


اهدای 500 جلد قرآن به مناطق سیل‌زده

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از اهدای 500 جلد قرآن از سوی این اداره به سیل‌زدگان استان لرستان با هدف تقویت روحیه معنوی و ترویج فرهنگ قرآنی ‌بین سیل‌زدگان خبر داد.

اهدای 500 جلد قرآن به مناطق سیل‌زدهحجت‌الاسلام عزیز صابر، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: بنا به ضرورت حمایت همه جانبه از مردم مناطق سیل‌زده، حمایت فرهنگی و دینی در کنار حمایت‌های مادی، از جمله موراد مهم و ضروری به‌شمار می‌رود که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اهدای ۵۰۰ جلد قرآن کریم به مردم مناطق سیل‌زده استان لرستان حمایت فرهنگی ـ دینی خود را از مردم سیل‌زده لرستان اعلام کرد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل به اهداف این طرح حمایتی اشاره کرد و افزود: هدف اصلی از این اقدام شایسته و خداپسندانه، تقویت روحیه معنوی و کمک برای انجام اعمال عبادی و ترویج فرهنگ قرآن بین مردم مناطق سیل‌زده است.

صابر اظهار کرد: مردم نوع‌دوست اردبیل و همچنین کارکنان ادارات این استان در بخش‌های مختلف، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مناطق سیل‌زده ارسال می‌کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !