رکورد تولید 73 هزار و 820 تن محصول در خردادماه


رکورد تولید 73 هزار و 820 تن محصول در خردادماه

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: در خردادماه امسال توانستیم رکورد تولید 79 هزار و 908 تن اسلب، معادل 73 هزار و 820 تن محصول را در این شرکت ثبت کنیم.

امین ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه برای اولین بار رکورد متمایزی در تولیدات شرکت فولاد اکسین ثبت شد، اظهار کرد: در خردادماه سال جاری برای نخستین بار با تولید ترکیبی سبدهای متنوع و بر اساس سفارش مشتری که متشکل از ورق‌های فولادی در گونه‌های ساختمانی، آلیاژی و ورق‌های مورد استفاده در خطوط لوله انتقال نفت و گاز بود توانستیم رکورد متمایزی را در تولیدات شرکت ثبت کنیم.

وی افزود: این رکورد تولیدی در شرکت فولاد اکسین خوزستان با تولید ۷۹ هزار و ۹۰۸ تن اسلب، معادل ۷۳ هزار و ۸۲۰ تن محصول در خردادماه سال جاری به وقوع پیوست.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان تصریح کرد: در پی استمرار روند رو به رشد تولیدات این شرکت از ابتدای سال ۱۳۹۸ و به دنبال تأمین قطعات اضطراری خط تولید، شاهد کاهش چشمگیر توقفات خط و افزایش راندمان تولید بوده‌ایم.

ابراهیمی ادامه داد: این برنامه‌ریزی منجر به ثبت رکورد تولید ۶۵ هزار و ۷۷۶ تن محصول در اردیبهشت ماه سال جاری شامل سبد متنوع محصولات صادراتی، API، تجاری و محصولات ریزبار شد. در این زمینه با تلاش همه مجموعه فولاد اکسین، موفق به ثبت رکورد تولید ۷۳ هزار و ۸۲۰ تن محصول در خردادماه شدیم.

وی عنوان کرد: این میزان تولید شامل ۷۵ درصد ورق تجاری، ۲۰ درصد ورق API و مابقی ورق‌های صادراتی و با ارزش افزوده بالا است. همچنین بیش از ۴۰ درصد از میزان تولید محصولات ریزبار بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری