دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی و تیراندازی در 2 روستای کرمانشاه


رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی و تیراندازی در 2 روستای این شهرستان و طی ماموریت های جداگانه با اقتدار ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ حسین براری در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در ماموریت نخست و به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در روستای چوب دراز، بلافاصله ماموران پاسگاه قره سو جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل سه نفر از اهالی روستا که از ناحیه سر و صورت زخمی شدند به آن ها مراجعه و عنوان کردند که چهار نفر به دلیل اختلاف حساب آن ها را مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس متواری شدند.

سرهنگ براری تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری ضاربان در دستور کار ماموران پاسگاه قره سو گرفت و در نهایت توانستند محل اختفای متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن ها را دستگیر کنند.

* دستگیری یکی از عوامل تیر اندازی روستای قیسوند

فرمانده انتظامی کرمانشاه در ادامه و با اشاره به یک مورد تیراندازی در روستای قیسوند ماموران پاسگاه بیلوار به سرعت وارد عمل شده و با حضور در محل مشاهده کردند دو نفر به دلیل اختلافات شخصی با استفاده از سلاح پران اقدام به تیر اندازی کرده اند که منجر به مصدومیت یکی از ان ها شده است.

وی تصریح کرد: پس از حضور ماموران یکی از عوامل تیراندازی دستگیر و تلاش جهت دستگیری دیگر عامل تیراندازی در دستور کار ماموران قرار دارد.

براری در پایان از معرفی هر 5 متهم دستگیر شده در جریان 2 عملیات به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس