نقصی در موتور، دلیل هفتمی فتل در تعیین خط فرانسه 2019


فرمول یک ایران – سباستین فتل راننده آلمانی تیم فرمول یک فراری در مرحله تعیین خط گرندپری فرانسه در جایگاه هفتم قرار گرفت و بعد از رد تجدید نظر ماجرای کانادا، این گرندپری فرانسه آن آخر هفته ای نیست که او بخواهد به خاطر بسپرد. تیم فراری صرفا بیان کرده است که موتور احتراق داخلی فتل ایراداتی به آن وارد بوده و اطلاعات بیشتری را در اختیار خبرنگاران قرار...

فرمول یک ایرانسباستین فتل راننده آلمانی تیم فرمول یک فراری در مرحله تعیین خط گرندپری فرانسه در جایگاه هفتم قرار گرفت و بعد از رد تجدید نظر ماجرای کانادا، این گرندپری فرانسه آن آخر هفته ای نیست که او بخواهد به خاطر بسپرد.

تیم فراری صرفا بیان کرده است که موتور احتراق داخلی فتل ایراداتی به آن وارد بوده و اطلاعات بیشتری را در اختیار خبرنگاران قرار نداد. راننده تیم فراری که در مرحله سوم تعیین خط در ابتدا دچار مشکلی در تعویض دنده شده بود، بالاخره توانست به پیست بازگردد ولی اینبار با مشکلی مرتبط با موتور احتراق داخلی خود روبرو شده بود.

خودروی فراری علاوه بر مشکل کم فرمانی شدیدی که در پیچ های سرعت پایین داشت ( عدم وجود بارگذاری متناسب نیرو در قسمت جلو) با اضافه شدن این مشکلات عملا به راننده خود فرصت داشتن تعیین خط خوبی را نداد.

نقصی در موتور، دلیل هفتمی فتل در تعیین خط فرانسه 2019نقصی در موتور، دلیل هفتمی فتل در تعیین خط فرانسه 2019 سباستین فتل و چارلز لکلرک – فرانسه 2019

از او پرسیده شد که آیا خودرو چیزی کم دارد؟

ما مراحل مختلفی را تجربه کردیم و خودرو آن احساس همیشگی را نداشت. گویی چیزی سرجایش بود ولی چیزهای دیگر نه!

بخش اخر تعیین خط حس عجیبی داشت. همیشه دلیلی برای امید داشتن وجود دارد و باید به مسابقه امیدوار بود. تعیین خط آن چیزی نبود که ما انتظارش را داشتیم اما احساس می کنم که می توانیم مسابقه خوبی را داشته باشیم و لذت ببریم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول