برنامه های دهه کرامت کانون های مساجدمازندران تشریح شد


برنامه های دهه کرامت کانون های مساجدمازندران تشریح شد

حجت الاسلام علیخانی ضمن تشریح برنامه های دهه کرامت کانون های مساجد استان،از برگزاری جشن بزرگ رضوی نیز در 23تیرماه سال جاری مصادف با ولادت باسعادت امام مهربانی ها حضرت رضا(ع) در کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران خبر داد.

حجت الاسلام«محمودعلیخانی»، امروز(29خرداد) با اشاره به اینکه فاصله زمانی اول تا یازدهم ذی‏ القعده هم زمان با ایام میلاد با سعادت حضرت علی‏ بن‏ موسی‏ الرضا (ع)، حضرت فاطمه ‏معصومه (س)، بزرگداشت مقام حضرت احمدبن‏ موسی شاهچراغ (ع) و حضرات امامزادگان (ع) تا حضرت علی‏ بن ‏موسی ‏الرضا (ع) با عنوان دهه ‏کرامت نامگذاری شده، به خبرنگار شبستان گفت: برنامه های دهه کرامت امسال با شعارمهربانی به رسم اهل بیت(علیهم السلام) و محوریت کمک به محرومین و آسیب دیدگان سیل برگزار می شود.

مدیرستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: دهه کرامت، دهه مبارک و بسیار مهمی است که از سال های گذشته به برگزاری برنامه های متنوع در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، اقدام شده است.

وی با تاکید براینکه نسبت به برگزاری باشکوه دهه کرامت، برنامه ریزی های لازم صورت گرفته، افزود: خواستار برگزاری هر چه باشکوه این دهه و نهادینه شدن فرهنگ اهل بیت(علیهم السلام) در خانواده ها به ویژه فرزندان شد.

حجت الاسلام علیخانی با بیان اینکه برنامه های دهه کرامت از 13تیر ماه آغاز و تا 22تیرماه به پایان می رسد، ادامه داد: برگزاری جشن تکلیف دختران(نورالکوثر) به همراه خطبه خوانی، برپایی نشست مشاوره سبک زندگی کریمانه ویژه والدین و برپایی کارگاه تخصصی مهارت های رضوی ویژه زوج های جوان نمونه ای از برنامه های اولین روز دهه کرامت است.

وی برپایی جنگ شادی ویژه برنامه سرور معنوی، برگزاری کارگاه اقتصاد مقاومتی در سبک زندگی رضوی و تجلیل از بانوان موفق در عرصه کارآفرینی را از جمله برنامه های دومین روز از دهه کرامت برشمرد و افزود: سومین روز از این دهه با ویزیت رایگان مناطق محروم و سیل زدگان کانون های فرهنگی هنری، ترخصی بیماران با کم شدن فرانشیز بیمارستانی با نام های رضا-علی-معصومه-فاطمه، برگزاری همایش بیداری اسلامی و نشر معرف رضوی و برگزاری سلسله نشست های معرفتی اهل بیت(علیهم السلام) به همراه جشن همراه خواهد بود.

حجت الاسلام علیخانی با بیان اینکه برگزاری اردوی جهادی فرهنگی تبلیغی، برپایی جشن ساحلی و برپایی بازارچه فرهنگی کانون های فرهنگی هنری برای چهارمین روز دهه کرامت تدارک دیده شد، ادامه داد: برگزاری مسابقه خاطره نویسی زیارت اولی ها و برپایی جشن بزرگداشت امامزادگان(علیهم السلام) نیز برای پنجمین روز دهه کرامت در دستور کار است.

وی از برگزاری همایش جشن معنوی جلوه مودت و مقاومت در ششمین روز از دهه کرامت مصادف با 18تیرماه خبر داد و گفت: برگزاری همایش تجلی گاه معرفت رضوی، تجلیل از حافظان و قاریان قرآن، تجلیل از پزشکاه خادمین طرح رایگان ویزیت اعضا مسجد و تجلیل از کارآفرینان در هفتمین روز از دهه مبارک کرامت مورد توجه است.

حجت الاسلام علیخانی با بیان اینکه هشتمین روز از دهه کرامت به غبارروبی از امامزادگان و گلزار شهدا اختصاص دارد، افزود: میزگرد تخصصی عفاف و حجاب(حضرت معصومه(سلام الله علیها) الگوی حیا و عفت فاطمی) و جشن کرامت در نهمین روز این دهه برگزار می شود.

وی از برگزاری همایش مدیران فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد و برپایی جشن همدلی به همراه برپایی صندوق کمک به سیل زدگان در دهمین روز از دهه کرامت خبر داد و گفت: جشن بزرگ رضوی نیز در 23تیرماه سال جاری مصادف با ولادت باسعادت امام مهربانی ها حضرت رضا(علیه السلام) در کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران برگزار می شود.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی