استاندار زنجان: شهدا حق مسلم تاریخ هستند


استاندار زنجان: شهدا حق مسلم تاریخ هستند

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: هر چیزی در این دنیا روزی کهنه و از طراوت آن کاسته می شود ولی آنچه همیشه جاویدان می ماند شهید و شهدای ما حق مسلم تاریخ هستند.

فتح الله حقیقی شامگاه شنبه در یادواره شهدای مدافع حرم و حریم ولایت که با حضور ۱۱۰ میهمان از ۱۰ استان کشور در ابهر برگزار شد، افزود: زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی سه هزار شهید، هفت هزار جانباز و نزدیک به ۶۰۰ آزاده را به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.
وی اظهار داشت: تجلیل، یادواره و بزرگداشت هایی که برای شهدا و خانواده آنها برگزار می شود برای تبیین این مهم است که همه اقشار بدانند و فراموش نکنند کشوری که امروز به این جایگاه رسیده چه بهای سنگینی پرداخته است.
وی تاکید کرد: دشمنی آمریکا مربوط به دیروز و امروز نیست و هیچ موضوع جدیدی ندارد فقط رئیس جمهوری فعلی این کشور درباره آن صریح تر صحبت می کند.
وی یادآور شد: باید بتوانیم نقشه های دشمن را عقیم کنیم که نمونه ای از آن جواب دندان شکنی بود که در پاسخ به ارزیابی پهپاد خود دریافت کرد.
استاندار زنجان تصریح کرد: آمریکا اگر جرأت داشت لحظه ای در هدف قرار دادن مردم ایران درنگ نمی کرد.
وی تاکید کرد: این نظام و این کشور با وجود تمام شیطنت ها در تمام امور و در همه جنبه های نظامی، پتروشیمی، پزشکی، تولید گاز، نفت و پژوهش به جایگاهی رسیده که قابل قیاس با گذشته نیست.
حقیقی بیان کرد: جوانان آن دوران، عاشقانه گوش به فرمان امام خود در مرزهای کشور از حریم این آب و خاک دفاع کردند و مدافعان حرم امروز عاشقانه گوش به فرمان جانشین بر حق امام خارج از مرزها در مقابل دشمن ایستادگی می کنند.
وی ابراز کرد: با وفاق و انسجام موجود در کشور و با وجود مشکلات جوانان و مردم غیور با اتحاد و همدلی به دشمنان خود اجازه کوچکترین تعرض را نخواهند داد.
امام جمعه ابهر نیز در این مراسم افزود: این همایش، اجلاس عزت، کرامت و غیرت است و به یاد کسانی برگزار شده که غیورانه و کریمانه در برابر دشمنان ناموس کشور ایستادند.
حجت‌الاسلام جعفر رحیمی خاطرنشان کرد: شهیدان مدافع حرم نفس خود را زیرپا نهادند و هفت شهر عشق را طی کردند.
وی یادآور شد: اگر شهیدان مدافع حرم نبودند باید در مرزهای کشور با دشمنان می جنگیدیم امروز عزت و کرامت خود را مدیون شهدا هستیم که باغیرت خود غیرزدایی کردند.
به گزارش ایرنا، شامگاه شنبه تالار ۹ دی شهر ابهر میزبان ۲۸ مادر شهید، ۲۰ پدر شهید، ۱۵ فرزند شهید، ۷ همسر و ۱۲ خواهر و برادر شهید مدافع حرم از ۱۰ استان کشور بود.
۹۵۵۶/۶۰۸۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش