لوئیس همیلتون از رد شدن درخواست تیم فراری مطمئن بود


فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون می گوید که وقتی از مدارک جدید فراری مطلع شد، هیچ شکی نداشت که تیم ایتالیایی برای تجدید نظر پنالتی کانادا شکست خواهد خورد. فراری پس از مسابقه مونترال، به دنبال از بین بردن جریمه 5 ثانیه ای فتل و بازپس گرفتن اولین پیروزی فصلشان بودند و با توجه به درخواست رسمی تیم ایتالیایی برای بازبینی این پنالتی، فدراسیون جهانی...

فرمول یک ایرانلوئیس همیلتون می گوید که وقتی از مدارک جدید فراری مطلع شد، هیچ شکی نداشت که تیم ایتالیایی برای تجدید نظر پنالتی کانادا شکست خواهد خورد.

فراری پس از مسابقه مونترال، به دنبال از بین بردن جریمه 5 ثانیه ای فتل و بازپس گرفتن اولین پیروزی فصلشان بودند و با توجه به درخواست رسمی تیم ایتالیایی برای بازبینی این پنالتی، فدراسیون جهانی اتومبیلرانی نیز اعلام کرد که در روز جمعه و در پیست پل ریکارد فرانسه، جلسه ای را با نماینده این تیم برای بررسی مجدد این پنالتی خواهند داشت. پس از جلسه ناظران با نماینده فراری، در نهایت اعلام شد که هیچ شواهد و مدارک قابل توجه جدیدی وجود ندارد که در زمان برگزاری رقابت در دسترس آنها نبوده باشد و بدین ترتیب تجدید نظر صورت نخواهد گرفت.

وقتی همیلتون مطلع شد که آیتم اصلی مدارک فراری، ویدیو آنالیز کارون چاندوک در اسکای اف یک است، دیگر برای رد شدن درخواست آنها شکی نداشت:

لحظه آمدنم به پل ریکارد واقعا عجیب بود وقتی که شنیدم فراری زمانش را برای تمرکز برروی اتفاقات گذشته سپری کرده است.

به طور طبیعی تمرکز من و تیمم برای بهبود خودرو است اما وقتی صبح به اینجا آمدم، می شنوم که ویدیو آنالیز کارون چاندوک نیز یک مدرک است. البته پس از شنیدن این موضوع کاملا خیالم راحت شد و همه چیز را از یاد بردم.

لوئیس همیلتون از رد شدن درخواست تیم فراری مطمئن بودلوئیس همیلتون از رد شدن درخواست تیم فراری مطمئن بود والتری بوتاس و لوئیس همیلتون – فرانسه 2019

همیلتون در روز شنبه، بالاتر از هم تیمی خود موفق به کسب خط یک مسابقه فرانسه شد و پس از تعیین خط گفت:

اولین دورم عالی بود و واقعا با آن خوشحال بودم اما می دانستم که ما به طور نسبی در چند بخش نزدیک به هم هستیم و من می توانم بهبود داشته باشم و برای دومین دورم پیش رفتم و یکی از بهترین دورهایم رقم خورد.

86مین پول پوزیشن دیوانه کننده است زیرا هیچوقت قدیمی نشده و بدست آوردنش آسان تر نمی شود و همیشه یک چالش خواهد بود، بدون در نظر گرفتن جایگاهی که برای آن رقابت می کنید.

فراری ها نزدیک ما بوده اند اما امروز کمی فاصله ما و آنها بیشتر بود. من هنوز هم فکر می کنم که رقابت نزدیکی بین ما در مسابقه خواهد بود، بنابراین از جایگاهی که هستم، خوشحالم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک