امروز انقلاب اسلامی امید مستضعفین و مظلومان جهان است


امروز انقلاب اسلامی امید مستضعفین و مظلومان جهان است

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تمام تلاش دشمن در راستای نا امید کردن مردم است و عده‌ای ناآگاهانه و عده‌ای مغرضانه حرف می‌زنند در حالی که کارهای فراوانی طی چهل سال گذشته انجام شده لذا امروز انقلاب اسلامی امید مستضعفین و مظلومان جهان است.

امروز انقلاب اسلامی امید مستضعفین و مظلومان جهان است

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیروز شنبه، 1 تیرماه در نشست بصیرتی و روشنگری در شهرستان کوهبنان گفت: یکی از عملیات‌هایی که در دوران دفاع مقدس اثرگذار بود عملیات بیت المقدس بود که خرمشهر آزاد شد و خونین‌شهر تبدیل به خرمشهر شد.
وی افزود: پس از آزادسازی خرمشهر حضرت امام(ره) خواستار معرفی متجاوز جنگ شد تا در مجامع بین‌المللی فرد متجاوز تنبیه شود و غرامت طرف مقابل را بپردازد و به مرزهای بین‌المللی برگردد و دیگر حق تعرض نداشته باشد که دشمن برخی از این شرط‌ها را نپذیرفت، اینجا بود که جنگ ادامه پیدا کرد و تا پیروزی و رفع فتنه جریان داشت.
ابوحمزه بیان کرد: پس از عملیات‌های پی در پی و مشخص شدن قدرت و صلابت نیروهای نظامی و بسیج، کشورهای شرقی، غربی و منطقه به این جمع‌بندی رسیدند که توان مقابله با رزمندگان ایران اسلامی را ندارند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: برای پرنده بدون سرنشین، آمریکا ۲۰۰ میلیون دلار هزینه کرد تا مسائل جاسوسی در ابعاد مختلف را به مرکز ارائه کند لذا این پرنده به دست رزمندگان توانمند سپاه پاسداران سقوط کرد تا دشمنان بفهمند هر کسی با هر تجهیزات و امکاناتی به خاک‌ کشور وارد شود با او برخورد خواهد شد.
ابوحمزه اظهارکرد: امنیت خط قرمر نظام جمهوری اسلامی است و هر کس بخواهد از آن عبور کند، نابود خواهد شد چون جمهوری اسلامی از کسی ترس و واهمه ندارد و متجاوز را به سزای اعمالش خواهند رساند.
وی بیان کرد: ما به خاطر اسلام، ولایت و رهبری، ایثار و فداکاری مردم این قدرت را کسب کردیم لذا ما بدهکار انقلاب هستیم، وظیفه مسئولان خدمت به مردم است و هر کاری می‌شود برای مردم انجام دهیم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خواستار توجه به گام دوم انقلاب شد و افزود: باید تمسک به اسلام علوی و ناب محمدی داشته باشیم و اطاعت از مقام‌ معظم رهبری در تمام عرصه‌ها و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان را مد نظر داشته باشیم.
ابوحمزه بیان کرد: کار سپاه و بسیج به‌عنوان یاران انقلاب، مردم‌داری و مردم‌یاری است در سطح استان ۶۰۰ صندوق اشتغالزا راه‌اندازی کردیم و با همکاری کمیته امداد، ۷۴۶ واحد را برای مددجویان در حال ساخت داریم و برای مددجویان بهزیستی ۳۰۰ واحد خواهیم ساخت.
وی اظهارکرد: حضور تیم‌های پزشکی در مناطق محروم به صورت ماهانه، راه‌اندازی گشت‌های رضویون، مبارزه با آفت‌های کشاورزی، تلاش در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، بحث محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی و... از جمله اقدامات سپاه پاسداران است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: تمام تلاش دشمن در راستای نا امید کردن مردم است و عده‌ای ناآگاهانه و عده‌ای مغرضانه حرف می‌زنند در حالی که کارهای فراوانی طی چهل سال گذشته انجام شده لذا امروز انقلاب اسلامی امید مستضعفین و مظلومان جهان است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی