مجموعه‌ای از داستان‌های ترسناک منتشر شد


مجموعه‌ای از داستان‌های الهام‌گرفته از آثار یک نویسنده مشهور آمریکایی در ژانر وحشت منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «دختران کطولحو»، را با ترجمه سیما تقوی منتشر شد. این اثر که از سوی نشر پیدایش روانه بازار کتاب شده،‌ اثری دیگر در حوزه ادبیات وحشت است که برای گروه سنی نوجوان روانه بازار کتاب شده است.

کتاب شامل مجموعه‌ای از داستان‌های الهام‌گرفته از آثار هاوارد فیلیپس لاوکرفت، نویسنده آمریکایی است که به قلم جمعی از نویسندگان زن نوشته شده است؛ این در حالی است که در آثار این نویسنده خیال‌پرداز آمریکایی زنان کمرنگ‌ترین نقش را دارند.

نیروی بنفش‌رنگ، همسر آن ماجراجو، اسرار گروه تشویق‌کننده، مادر عالی‌قدر، هشت ثانیه حیاتی، ماه را برایم بیاور و شاهدان شب از جمله عناوین داستان‌های این اثر را تشکیل می‌دهند.

هاوارد فیلیپس لاوکرفت در 20 اوت 1890 در پراویدنس رود آیلند به دنیا آمد و همواره حس می‌کرد فرزند زمانه‌ای که در آن می‌زیست، نباشد. شیفتگی عظیمش به تمدن‌های کهن یونانی و رومی و همین عشق بی‌کرانش به افسانه‌هایی مانند قصه‌های شاه پریان، برادران گریم و هزار و یک شب پس زمینه لازم را برای داستان‌های جذابی که در طول زندگی نوشت، فراهم آورد. تا 12 سالگی بر استانداردهای لازم برای سرودن شعر در زبان انگلیسی کاملاً مسلط شده بود و تا حدود 1917 میلادی که خون سرشارِ نثر از کلک روانش جاری شد و افسانه‌هایی مسحورکننده را بر لوح سفید کاغذ رقم زد، تنها شعر می‌گفت. لاوکرفت به شدت تحت تأثیر آثار ادگار اَلن پو بود که سبکش در بسیاری داستان‌های لاوکرفت به چشم می‌خورد.

مجموعه‌ای از داستان‌های ترسناک منتشر شد

نشر پیدایش کتاب حاضر را در هزار نسخه و به قیمت 32 هزار تومان روانه بازار کتاب کرده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه داستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق