لطف مکس ورشتپن در حق لوئیس همیلتون و مرسدس


فرمول یک ایران – مکس ورشتپن بعد از جلسه ای که در راستای اتفاق بین او و لوییس همیلتون رخ داد، بیان کرد که او به راننده بریتانیایی و مرسدس لطف کرده است و چیزی را نگفته که باعث جریمه شدن آنها بشود. همیلتون در تمرین دوم با بازگشتش به پیست و بستن راه راننده ردبول، شرایطی مشابه با اتفاق کانادا را به وجود آورد و داوران هم تصمیم به بررسی حادثه...

فرمول یک ایرانمکس ورشتپن بعد از جلسه ای که در راستای اتفاق بین او و لوییس همیلتون رخ داد، بیان کرد که او به راننده بریتانیایی و مرسدس لطف کرده است و چیزی را نگفته که باعث جریمه شدن آنها بشود.

همیلتون در تمرین دوم با بازگشتش به پیست و بستن راه راننده ردبول، شرایطی مشابه با اتفاق کانادا را به وجود آورد و داوران هم تصمیم به بررسی حادثه گرفتند.همیلتون دور مکس را خراب کرد و راننده هلندی را مجبور کرد از مسیرش خارج شود. پس از آن لوییس همیلتون با اشاره دست از ورشتپن عذرخواهی کرد. هر دو راننده پس از تمرین دوم فرا خوانده شدند و داوران پس از بررسی های متعدد به این نتیجه رسیدند که نیازی به جریمه ماشین شماره 44 نیست.

لطف مکس ورشتپن در حق لوئیس همیلتون و مرسدسلطف مکس ورشتپن در حق لوئیس همیلتون و مرسدس توتو ولف و مکس ورشتپن

بعد از این رخداد، ورشتپن نظر خود را اینگونه بیان کرد:

وقتی چنین چیزی اتفاق میافتد، من نمی خواهم که از این موضوع بیش از اندازه داستان درست کنم چون در آخر ما که اصلا در سطح مرسدس نیستیم و با آنها رقابتی نداریم و این موضوع چیزی را تغییر نمی دهد. اگر ما در رقابت با آنها برای قهرمانی جهان بودیم، آنوقت میتوانستیم روی این قضیه مانور دهیم اما وقتیکه نیستیم، چرا باید چنین کاری را کنیم!

این اتفاق خوبی نیست که راجع به این مسائل بیش از اندازه شکایت کنیم. بله او جلوی مرا گرفت ولی من نیز شکایتی نکردم. او داشت به آینه هایش نگاه میکرد ولی مرا ندید و این اتفاقات در محیط مسابقه می تواند بیافتد. این آینه ها زیاد بزرگ نیستند و این قسمت پیست هم بسیار پهن است و این اتفاق می توانست رخ دهد. در آخر این موضوع در تمرین رخ داد و اتفاق خاصی نبود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها