تیزری از مینی کوپر S E تمام برقی منتشر شد


تیزری از مینی کوپر S E تمام برقی منتشر شد

می دانیم که مینی کوپر S E دارای جزئیات زرد رنگ در جلوپنجره، رینگ ها، قاب آینه ها و رکاب ها خواهد بود. این خودرو دارای هواکشی روی کاپوت نیز هست.هم چین نشانه های E کارتونی شکل در این خودرو دیده می شوند که شاخص ترین آن ها در جلوپنجره دیده می شود. جزئیاتی مشابه در مینی الکتریک کانسپت دیده شده بود بنابراین وجود ان ها در این مدل جای تعجب ندارد.گزارش...

جزئیات خبر

تیزری از مینی کوپر S E تمام برقی منتشر شد

1398/4/1
تیزری از مینی کوپر S E تمام برقی منتشر شد

تیزری از مینی کوپر S E تمام برقی قبل از معرفی در ماه جولای، منتشر شده و این خودروساز جزئیاتی از هاچ بک شارژی خود را منتشر کرده است.

می دانیم که مینی کوپر S E دارای جزئیات زرد رنگ در جلوپنجره، رینگ ها، قاب آینه ها و رکاب ها خواهد بود. این خودرو دارای هواکشی روی کاپوت نیز هست.هم چین نشانه های E کارتونی شکل در این خودرو دیده می شوند که شاخص ترین آن ها در جلوپنجره دیده می شود. جزئیاتی مشابه در مینی الکتریک کانسپت دیده شده بود بنابراین وجود ان ها در این مدل جای تعجب ندارد.گزارش شده است که S E سیستم نیرومحرکه برقی خود را بی ام و i3 شریک خواهد بود. مینی برخلاف بی ام و در زمان عرضه این خودرو ساختار دیفرانسیل جلو را برای آن ارائه می دهد.جدیدترین بی ام و i3 دارای بسته باطری 42 کیلووات ساعت است اما گزارشات حاکی از آن است که مینی شارژی به باطری 33.8 کیلووات ساعت مجهز می شود که طیف حرکتی 177 تا 185 کیلومتر را فراهم می سازد.ویژگی های کلی این خودرو تایید نشده اند اما گمان می رود مینی طیف حرکتی بیش تر از 185 کیلومتر را برای این خودرو در نظر گرفته باشد چرا که هیوندای اکنون طیف حرکتی 450 کیلومتری در کونای برقی ارائه می دهد.در مورد قیمت این خودرو نیز گفته می شود S E بین کوپر S و JCW قیمت گذاری خواهد شد. کوپر S سه در، در استرالیا 40700 دلار قیمت دارد در حالی که JCW پرچم دار با قیمت 50400 دلار فروخته می شود.

تیزری از مینی کوپر S E تمام برقی منتشر شد
اولین نفری باشید که دیدگاه ارسال می نماید.

منبع خبر : خبر خودرو

دیدگاه جدید

ثبت دیدگاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان