وعده رییس کمیته المپیک برای برگزاری انتخابات/ لالوویچ: بارها به خاطر ایران از من انتقاد کردند


وعده رییس کمیته المپیک برای برگزاری انتخابات/ لالوویچ: بارها به خاطر ایران از من انتقاد کردند

رییس کمیته ملی المپیک در دیدار با رئیس اتحادیه جهانی کشتی به مسائل پیرامون کشتی ایران پرداخت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ادامه دیدار رییس کمیته ملی المپیک با سران ورزش جهان در حاشیه افتتاح ساختمان جدید کمیته بین المللی المپیک در لوزان سوییس ظهر امروز لالوویچ در دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک ایران ضمن اشاره به اهمیت جایگاه کشتی ایران گفت: من یکی از مدافعان کشتی ایران هستم و بارها بدلیل حمایت از کشتی ایران مورد انتقاد قرار گرفتم.


وی تصریح کرد: در حال حاضر برای میزبانی ایران ازمسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در حال مذاکره هستیم و از اینکه کمیته ملی المپیک ایران از رشته کشتی حمایت می کند خوشحالم و سعی داریم با برنامه ریزی های دقیق در فدراسیون جهانی کشتی این رشته ورزشی را تماشاگر پسند کنیم.


لالوویچ درباره انتخابات کشتی ایران گفت: ما در موضوعات داخلی کشتی ایران مداخله نمی‌کنیم و دراین باره با نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی نیز صحبت کرده‌ایم . ما فقط توقع داریم همه چیز براساس تصمیمات مجمع عمومی باشد و قانون رعایت شود چرا که ما حتی درامور فدراسیون جهانی کشتی نیز دخالت نمی‌کنیم.


وی همچنین در خصوص سهمیه بازی های ساحلی آسیا به ایران قول همکاری داد.


در ادامه صالحی امیری ضمن تاکید بر اهمیت کشتی در ایران و اینکه بدون کشتی ورزش ایران هویت ندارد و همچنین انتخابات رئیس فدراسیون کشتی ایران افزود: تا سه هفته آینده انتخابات کشتی برگزار می شود و کمیته ملی المپیک در امور فدراسیون‌ها دخالت نمی‌کند و فقط نقش نظارتی و حمایتی داریم.


هممچنین در این دیدار صالحی امیری با تاکید بر میزبانی ایران در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی درخصوص شهرهای پیشنهادی برای میزبانی این رقابت ها گفت و گو کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟