موفق ترین زوج‌های گلزن و پاسور در لیگ برتر هجدهم؛ طلایی مثل پریرا و بیت سعید


موفق ترین زوج‌های گلزن و پاسور در لیگ برتر هجدهم؛ طلایی مثل پریرا و بیت سعید

در رقابت های لیگ هجدهم، فولاد خوزستان گرچه نتوانست انتظار هوادارانش را برآورده ساخته و نتایج مطلوبی کسب کند، اما زوج خط حمله این تیم بسیار هماهنگ و کارآمد عمل کرد که در واقع یک زوج طلایی در پیشانی خط حمله فولادی ها بودند. 

در رقابت های لیگ هجدهم، فولاد خوزستان گرچه نتوانست انتظار هوادارانش را برآورده ساخته و نتایج مطلوبی کسب کند، اما زوج خط حمله این تیم بسیار هماهنگ و کارآمد عمل کرد که در واقع یک زوج طلایی در پیشانی خط حمله فولادی ها بودند.

به گزارش وب سایت نود، فولاد خوزستان در این فصل از یک زوج طلایی در خط حمله سود می برد و در پایان فصل هم، لوسیانو پریرا یکی از دو آقای گل مشترک رقابتها لقب گرفت. زوجی که از یک پاسور دونده و خستگی ناپذیر به نام حسن بیت سعید، و یک گلزن تمام عیار به نام لوسیانو پریرا تشکیل شده بود که بهترین فصل فوتبالی خود در رقابت های لیگ برتر ایران را سپری کرد. زوج بیت سعید و پریرا در پایان رقابت های لیگ هجدهم به عنوان بهترین زوج گلزن و پاسور شناخته شد و با فاصله بهترین عملکرد را در فصل گذشته به نمایش گذاشت. در ادامه نگاهی به بهترین زوج های گلزن و پاسور در رقابت های لیگ برتر هجدهم خواهیم داشت.

لوسیانو پریرا و حسن بیت سعید (7 گل)

همکاری این دو بازیکن در فصل گذشته، 7 گل برای فولاد خوزستان به ارمغان آورد. پریرا که هفته به هفته با آمادگی بیشتر و عملکردی درخشان تر در میدان حاضر می شد، در هفت بازی پایانی فولاد در رقابت های لیگ هجدهم موفق به گلزنی شد تا به رکورد ساسان انصاری در زمینه گلزنی در بیشترین بازی متوالی در تاریخ لیگ برتر برسد. از 7 گل این زوج خط حمله فولاد، 5 گل توسط پریرای برزیلی و روی ارسال پاس بیت سعید به ثمر رسید. بیت سعید زننده دو گل دیگر بود که پریرا در نقش سازنده گل ظاهر شد.

طالب ریکانی و جاناتان بالوتلی (4 گل)

3 گل این زوج در دیدار برابر فولاد خوزستان به دست آمد؛ دیدار خارج از خانه ای که صنعت نفت آبادان موفق شد در دیداری برتر، میزبان خود را با نتیجه 4 بر یک مغلوب کند. گل دیگری که روی همکاری این دو بازیکن برای نفت آبادان حاصل شد، در مصاف با نفت مسجدسلیمان بود که ریکانی پاس ارسالی بالوتلی را با شوتی سهمگین به گوشه دروازه مهرداد طهماسبی فرستاد. همکاری ریکانی و بالوتلی تنها در دو بازی صنعت نفت در هفته های بیست و ششم و بیست و هفتم آنها را در رده دوم موفق ترین زوج های گلزن و پاسور در لیگ برتر هجدهم قرار داد.

رده سوم مشترک برای شش زوج

رده سوم به طور مشترک در اختیار شش زوج قرار دارد که موفق به زدن 3 گل شده اند.

کی روش استنلی و محمد کریمی از تیم سپاهان که زننده هر سه گل مهاجم برزیلی بود و کریمی در نقش پاسور ظاهر شد.

کی روش استنلی و ولادیمیر کومان که زننده یکی از گلها کومان بود.

سجاد شهباززاده و محمد کریمی که کریمی پاسور هر سه گل و شهباززاده زننده گلها بود.

زوج یونس شاکری و محمد قاسمی نژاد هم موفق به زدن 3 گل شد؛ 3 پاس گل از قاسمی نژاد و گل هایی که شاکری برای پدیده به ثمر رساند.

زوج لوسیانو پریرا و فرزاد جعفری؛ مهاجم برزیلی زننده هر سه گل بود

دانیال اسماعیلی فر و آنتونی استوکس؛ سه پاس گل از سوی اسماعیلی فر و سه گل زده توسط استوکس حاصل همکاری این زوج در تیم تراکتورسازی در لیگ برتر هجدهم بود.

2081

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا