مرد محبوب پرسپولیسی ها در تیم یحیی گل محمدی ؟!


گفته می شود یحیی گل محمدی امروز به مشهد رفته و تمرینات پدیده را آغاز می کند اما این در حالی است که پرسپولیسی ها هنوز سعی دارند رضایت مالک پدیده را به دست بیاورند. گفته می شود گل محمدی قصد دارد کریم باقری را در کادرفنی حفظ کرده و ادموند بزیک را به عنوان دستیار سوم و آنالیزور به کادرفنی اضافه کند. نوشته مرد محبوب پرسپولیسی ها در تیم یحیی گل محمدی...

مرد محبوب پرسپولیسی ها در تیم یحیی گل محمدی ؟!

ادموند بزیک دستیار سوم و آنالیزور یحیی گل محمدی ؟
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۰
مرد محبوب پرسپولیسی ها در تیم یحیی گل محمدی ؟!

گفته می شود یحیی گل محمدی امروز به مشهد رفته و تمرینات پدیده را آغاز می کند اما این در حالی است که پرسپولیسی ها هنوز سعی دارند رضایت مالک پدیده را به دست بیاورند.
گفته می شود گل محمدی قصد دارد کریم باقری را در کادرفنی حفظ کرده و ادموند بزیک را به عنوان دستیار سوم و آنالیزور به کادرفنی اضافه کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنگونه که در خبرها آمده است پرسپولیسی ها کماکان دنبال جلب رضایت مالک باشگاه پدیده شهرخودرو هستند تا بتوانند گل محمدی را به تهران بیاورند هرچند هنوز پدیده ای ها هیچ چراغ سبزی را برای جدایی سرمربی شان نشان نداده اند. با این وجود گفته می شود در مذاکراتی که با گل محمدی انجام شده ، او دستیارانش را نیز برای حضور در پرسپولیس مشخص کرده است. براساس اخبار موجود گل محمدی حضور دو دستیار خارجی که برخی آن ها را صرب دانسته اند را از مسئولان باشگاه خواسته است. نام آندره پانادیچ دستیار سابق برانکو در پرسپولیس به عنوان یکی از گزینه های خارجی مطرح است. گفته می شود گل محمدی قصد دارد کریم باقری را در کادرفنی حفظ کرده و ادموند بزیک را به عنوان دستیار سوم و آنالیزور به کادرفنی اضافه کند. ادموند بزیک قبل از این یکی از مربیان حاضر در برنامه ستاره شو بوده است. از داوود فنایی دروازه بان سابق پرسپولیس و همچنین دستیار یحیی در پدیده نیز به عنوان یکی دیگر از کسانی که گل محمدی قصد دارد به کادرفنی اضافه کند نام برده می شود.

قرار است دو مربی صربستانی به کادر فنی گل محمدی اضافه شود. این مربی به عنوان بدنساز و دستیار اول به کادر فنی پرسپولیس اضافه خواهند شد.البته گفته می‌شود گل محمدی پیش از این مربی صربستانی روی آندره پانادیچ دستیار سابق برانکو در پرسپولیس برای حضور در کادر فنی تاکید دارد. گل محمدی البته به حضور کریم باقری و یک مربی دیگر ایرانی نیز در کادر فنی خود تاکید زیادی دارد که از ادموند بزیک به عنوان دستیار سوم و آنالیزور نامبرده می‌شود.هم چنین داود فنایی به عنوان مربی دروازه بان های پرسپولیس در صورت حضور گل محمدی به عنوان سرمربی کار خود را آغاز خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟