آخرین خبر از استقلالی ماندن پاتوسی ؛ آخرین فرصت برای آبی پوشان


مسئولان باشگاه استقلال تنها تا پایان وقت اداری روز دوشنبه فرصت دارند مبلغ رضایتنامه پاتوسی را به حساب باشگاه کیپ تاون واریز کنند. نوشته آخرین خبر از استقلالی ماندن پاتوسی ؛ آخرین فرصت برای آبی پوشان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آخرین خبر از استقلالی ماندن پاتوسی ؛ آخرین فرصت برای آبی پوشان

دوشنبه آخرین فرصت استقلال برای پرداخت پول رضایتنامه پاتوسی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۵
آخرین خبر از استقلالی ماندن پاتوسی ؛ آخرین فرصت برای آبی پوشان

مسئولان باشگاه استقلال تنها تا پایان وقت اداری روز دوشنبه فرصت دارند مبلغ رضایتنامه پاتوسی را به حساب باشگاه کیپ تاون واریز کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آیاندا پاتوسی هافبک فصل گذشته تیم استقلال چندی پیش اعلام کرد از این باشگاه جدا شده است، اما برای اینکه این بازیکن به استقلال برگردد مسئولان این باشگاه تنها فقط تا روز دوشنبه فرصت دارند مبلغ رضایتنامه این بازیکن را به حساب کیپ تاون واریز کنند. این توافق نامه در ابتدای نیم فصل با باشگاه آفریقایی امضا شده که مسئولان استقلال تا یک تاریخ مشخص فرصت دارند پول رضایتنامه این بازیکن را به حساب باشگاه آفریقایی پرداخت کنند.
استقلالی‌ها باید برای گرفتن رضایتنامه این بازیکن مبلغ ۳۵۰ هزار دلار به باشگاه آفریقایی پرداخت کنند و در غیر این صورت برای جذب این بازیکن باید دوباره وارد مذاکره شوند که البته این موضوع کار ماندن پاتوسی در جمع آبی پوشان را سخت خواهد کرد.
مسئولان باشگاه استقلال علاوه بر این رقم باید بر سر رقم قرارداد خود پاتوسی با این بازیکن به توافق برسند.

فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت