رومن گروژان: بدترین جمعه فصل 2019 بود


فرمول یک ایران – با توجه به تمام دردسرهایی که تیم هاس در این فصل داشت حال با نگرانی های زیادی پا به پیست پل ریکارد فرانسه گذاشته است. رانندگان این تیم باز هم در این پیست از عملکرد خودرو راضی نیستند و این تیم اصلا در شرایط ایده آلی قرار ندارد. رومن گروژان در مصاحبه ای بعد از تمرین دوم بیان کرد: به نظرم این بدترین جمعه ما در این فصل بود. در تمرین...

فرمول یک ایران – با توجه به تمام دردسرهایی که تیم هاس در این فصل داشت حال با نگرانی های زیادی پا به پیست پل ریکارد فرانسه گذاشته است. رانندگان این تیم باز هم در این پیست از عملکرد خودرو راضی نیستند و این تیم اصلا در شرایط ایده آلی قرار ندارد.

رومن گروژان در مصاحبه ای بعد از تمرین دوم بیان کرد:

به نظرم این بدترین جمعه ما در این فصل بود. در تمرین اول یک نشتی آب داشتیم. این اتفاق خوبی هست که شما یک خودرویی دارید که بالانس خوبی دارد و تنظیمات آن متناسب است اما چیزی که امروز متوجه آن شدیم این است که ما تا به یک خودرو ایده آل راخ بسیار طولانی داریم.

شرایط برایمان خیلی پیچیده شده است مخصوصا الان که اصلا دیگر آن بالانس و تعادل مناسب را نداریم. اما وقتیکه ما دور های طولانی را به ثبت رساندیم شرایط کمی امیدوار کننده تر شد. احساس می کنم که کمی شرم آور است که ما این همه زمان را برای شرکت کردن در تمرین از دست دادیم و شروع فوق العاده بدی داشتیم.

رومن گروژان: بدترین جمعه فصل 2019 بودرومن گروژان: بدترین جمعه فصل 2019 بود هاس VF-19

گروژان در مورد سطح جدید پیست فرانسه نیز این چنین اظهار نظر نمود:

سطح جدید پیست اصلا خوب نیست. سطح جدید بسیار لغزنده و غیر قابل پیش بینی می باشد به همین دلیل است که شما خودرو های زیادی را دیدید که در حال اسپین شدن بودند. شاید من در انتهای تمرین ها بتوانم به شرایط بهتری برسم و چسبندگی بیشتری را بسازم ولی دلم برای پیست سال قبل تنگ شده است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی