خبر خوش ؛ گلر ملی پوش سرخپوشان ماندنی شد !


سان می‌گوید منچستریونایتد برای حفظ داوید دخیا به او پیشنهاد دستمزد هفتگی 350هزار پوندی خواهد داد و دخیا با وجود تلاش PSG قصد دارد در یونایتد بماند. نوشته خبر خوش ؛ گلر ملی پوش سرخپوشان ماندنی شد ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبر خوش ؛ گلر ملی پوش سرخپوشان ماندنی شد !

داوید دخیا در منچستر یونایتد ماندگار می‌شود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۳
خبر خوش ؛ گلر ملی پوش سرخپوشان ماندنی شد !

سان می‌گوید منچستریونایتد برای حفظ داوید دخیا به او پیشنهاد دستمزد هفتگی ۳۵۰هزار پوندی خواهد داد و دخیا با وجود تلاش PSG قصد دارد در یونایتد بماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه انگلیسی سان می‌گوید داوید دخیا قصد دارد با قبول پیشنهاد منچستریونایتد آینده بلندمدت خود را با این باشگاه مرتبط کند. از سوی دیگر یونایتد هم حاضر شده با تقاضاهای دستمزد دخیا موافقت کند و به او دستمزد هفتگی ۳۵۰هزار پوندی پرداخت کند. این در حالی است که PSG اخیراً تلاش زیادی برای جذب دروازه‌بان اسپانیایی یونایتد انجام داده بود.

اما این گزارشها در حالی است که در اوایل سال جاری میلادی وقتی دخیا و یونایتد نتوانستند بر سر تمدید قرارداد داوید دخیا به توافق برسند، به نظر می‌رسید جدایی او از یونایتد قطعی باشد و از پاری سن ژرمن به عنوان محتمل‌ترین مقصد سنگربان اسپانیایی یاد می‌شد.

اما حالا سان می‌گوید باشگاه منچستریونایتد مذاکرات خود با داوید دخیا را دوباره آغاز کرده و آماده است با درخواست دستمزد او یعنی دستمزد هفتگی ۳۵۰هزار پوندی موافقت کند تا دخیا را برای پنج سال دیگر در اختیار داشته باشد و خیالش از آینده سنگربان اصلی‌اش راحت شود.

سان می‌گوید دخیا که قرارداد فعلی‌اش با یونایتد تابستان سال آینده به پایان می‌رسد در ماه‌های گذشته حاضر نشده بود قرارداد جدیدی با دستمزد ۳۰۰هزار پوندی امضا کند. این در حالی است که دخیا در حال حاضر ۲۰۰هزار پوند در هفته از یونایتد دستمزد می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس