فیا جریمه‌ای برای لوییس همیلتون در نظر نمی‌گیرد


فرمول یک ایران – فیا برای بازگشت خطرناک لوییس همیلتون به پیست در تمرین دوم گرند پری فرانسه 2019 جریمه‌ای در نظر نمی گیرد. همیلتون با بازگشتش به پیست و بستن راه مکس ورشتپن، شرایطی مشابه با اتفاق کانادا را به وجود آورد و داوران هم تصمیم به بررسی حادثه گرفتند.همیلتون دور مکس را خراب کرد و راننده ردبول را مجبور کرد از مسیرش خارج شود. پس از آن لوییس...

فرمول یک ایران – فیا برای بازگشت خطرناک لوییس همیلتون به پیست در تمرین دوم گرند پری فرانسه 2019 جریمه‌ای در نظر نمی گیرد.

همیلتون با بازگشتش به پیست و بستن راه مکس ورشتپن، شرایطی مشابه با اتفاق کانادا را به وجود آورد و داوران هم تصمیم به بررسی حادثه گرفتند.همیلتون دور مکس را خراب کرد و راننده ردبول را مجبور کرد از مسیرش خارج شود. پس از آن لوییس همیلتون با اشاره دست از ورشتپن عذرخواهی کرد.

هر دو راننده پس از تمرین دوم فرا خوانده شدند و داوران پس از بررسی های متعدد به این نتیجه رسیدند که نیازی به جریمه ماشین شماره 44 نیست:

هر دو راننده قبول کردند که این اتفاق خطرناک نبوده و ضرری برای مکس ورشتپن نداشته است.

داوران با مشاهده تصویر های ماشین لوییس به این نتیجه رسیدند که او حداقل دوبار آینه خود را بررسی می کند اما به خاطر زاویه نامناسب، قادر به دیدن مکس نبود.

هر دو راننده قبول کردند که ماشین مرسدس به آرامی وارد پیست شد و به خاطر زاویه نامناسب، قادر به دیدن ماشین ردبول نبوده.

فیا جریمه‌ای برای لوییس همیلتون در نظر نمی‌گیردفیا جریمه‌ای برای لوییس همیلتون در نظر نمی‌گیرد لوییس همیلتون و مکس ورشتپن – گرندپری ژاپن 2017

لوییس همیلتون درباره حادثه پیش آمده گفت که به خاطر آسیب ندیدن ماشینش خوش حال است. او در ادامه اضافه کرد که قادر به دیدن مکس نبود:

لحظه حساسی بود و من غافل گیر شدم. ممکن بود با دیوار برخورد کنم.

خوش حالم که توانستم ماشین را نجات دهم. به لاستیک ها هم آسیب جدی وارد نشد. از پیست خارج شدم و سعی کردم دوباره وارد شوم بدون اینکه به مسیر مسابقه‌ای نزدیک شوم اما طبیعی است که در ادامه وارد آن شدم.

به آینه هایم نگاه می کردم اما روی خط سفید بودم و با نگاه به پشت سرم، چیزی ندیدم. چون مکس نسبتا دور بود و روی مسیر مسابقه قرار داشت. سعی کردم به آرامی وارد شوم و مسیر کسی را نبندم. ناگهان او را پشت سرم دیدم.

خوشبختانه مسیرش را در ورودی پیچ نبستم اما فکر می کنم خروج او از پیچ را دشوار کردم. این تمرین بود و بعضی اوقات این اتفاق ها پیش می‌آید، این اصلا عمدی نبود.

نتیجه این بررسی دقایقی پس از رد درخواست فراری برای مرور جریمه پنج ثانیه‌ای سباستین فتل از سمت فیا منتشر شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !