سفر یک هیئت از ائمه مساجد انگلیس به آستان مطهر علوی در نجف اشرف


سفر یک هیئت از ائمه مساجد انگلیس به آستان مطهر علوی در نجف اشرف

یک هیئت از ائمه مساجد انگلیس از مذاهب اسلامی از حرم مطهر امام علی(علیه السلام) بازدید و با مسئولان این آستان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از آستان مقدس علوی(ع)، یک هیئت از ائمه مساجد از مذاهب اسلامی در انگلیس از حرم امیرالمومنین(علیه السلام) بازدید کردند و با شیخ شیخ «عبدالساده الجابری» رئیس بخش امور دینی آستان مقدس امام علی (علیه السلام) دیدار کردند.

الجابری درباره این دیدار گفت: در این دیدار با این هیئت درباره چگونگی رفتار و تعامل نبی اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) با غیرمسلمانان و همچنین رفتار و برخورد امیرالمومنین(علیه السلام) با اهل کتاب و رفتارشان با غیرمسلمانان گفتگو کردند.

رئیس بخش امور دینی آستان مقدس امام علی(ع) افزود: ما به سنت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و امیر المومنین(علیه السلام) پایبندیم و این مسئله به طور آشکار در مواضع مرجعیت عالی دینی در نجف اشرف متجلی است.

وی ادامه داد: مرجعیت عالی دینی در مواضع و رهنمودهای خود از اقشار مختلف محافظت می کند و نظارت و توجه پدرانه به همه ملت عراق با طوایف و مذاهب مختلف آن دارد.

پس از این دیدار، این هیئت پاکستانی تبار مقیم انگلیس به همراه تعدادی از مسئولان بخش روابط عمومی در آستان مقدس امام علی(علیه السلام) از رواق های حرم و صحن فاطمه (علیها السلام) بازدید کردند. همچنین مسئولان این بخش به تشریح طرح هایی که برای خدمت به زایران در این حرم انجام می گیرد، پرداختند.

این هیئت نسبت به سفر به نجف اشرف و دیدار از آستان مقدس به شدت ابراز مباهات و خرسندی کردند و از استقبال و میزبانی مسئولان این آستان مقدس قدردانی کردند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس