واکنش تند سباستین فتل: کتاب قوانین فرمول یک را بسوزانید!


فرمول یک ایران – سباستین فتل پس از رد شدن درخواست فراری برای تجدید نظر پنالتی گرندپری کانادا گفت که تنها راه حل، سوزاندن کتاب قوانین فرمول یک است. فراری پس از مسابقه مونترال، به دنبال از بین بردن جریمه 5 ثانیه ای فتل و بازپس گرفتن اولین پیروزی فصلشان بودند و با توجه به درخواست رسمی تیم ایتالیایی برای بازبینی این پنالتی، فدراسیون جهانی اتومبیلرانی...

فرمول یک ایرانسباستین فتل پس از رد شدن درخواست فراری برای تجدید نظر پنالتی گرندپری کانادا گفت که تنها راه حل، سوزاندن کتاب قوانین فرمول یک است.

فراری پس از مسابقه مونترال، به دنبال از بین بردن جریمه 5 ثانیه ای فتل و بازپس گرفتن اولین پیروزی فصلشان بودند و با توجه به درخواست رسمی تیم ایتالیایی برای بازبینی این پنالتی، فدراسیون جهانی اتومبیلرانی نیز اعلام کرد که در روز جمعه و در پیست پل ریکارد فرانسه، جلسه ای را با نماینده این تیم برای بررسی مجدد این پنالتی خواهند داشت. پس از جلسه ناظران با نماینده فراری، در نهایت اعلام شد که هیچ شواهد و مدارک قابل توجه جدیدی وجود ندارد که در زمان برگزاری رقابت در دسترس آنها نبوده باشد و بدین ترتیب تجدید نظر صورت نخواهد گرفت.

فتل در جواب خبرنگار اسکای که از او پرسید “با توجه به این قوانین دست و پا گیر فرمول یک، چه کاری پس از این انجام می دهی؟” به شوخی گفت:

بازنشستگی، حداقل می دانم که بیشتر از این دردسر ندارم.

شوخی کردم! مردم الآن موضوع را جدی می کنند اما در کل اهمیتی نمی دهم.

واکنش تند سباستین فتل: کتاب قوانین فرمول یک را بسوزانید!واکنش تند سباستین فتل: کتاب قوانین فرمول یک را بسوزانید! سباستین فتل و خودروی لوئیس همیلتون – کانادا 2019

فتل همچنین در ادامه گفت که رانندگان از فدراسیون جهانی می خواهند که نگاه دقیق تری بر روی حوادث داشته باشند، مانند کاری که با او در کانادا کردند:

به نظر من همه باید سرزنش شوند. این موضوع از خیلی وقت پیش شروع شده، وقتی که دعوا سر این موضوع بود”اوه، از خط سفید رد شد؟ (پیست و ترک کرد؟ بهش پنالتی بدیم)”… اجازه دهید کاری که می خواهیم را انجام دهیم.

اگر شما با روش مسابقه دادن و رانندگی ما خوشحال نیستید، پیست های متفاوت تری بسازید، به همین سادگی! با گذاشتن خط ها و کرب ها، پیست را تبدیل به پارکینگ نکنید.

به هر حال همینه که هست و پاراگراف های زیادی در قوانین فیا وجود دارد. چه چیزی را تغییر بدهید یا چگونه می توانید تغییر دهید؟ فقط کاغذهایش را بسوزانید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها