مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت


مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت

اصفهان- ایرنا- قرار داد هادی محمدی با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تمدید شد، نایب قهرمانی شهرداری سیرجان در اصفهان با شکست سپاهان مسجل شد و برترین‌های فوتبال استان اصفهان تجلیل شدند از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.

قرارداد هادی محمدی مدافع تیم فوتبال بزرگسالان ذوب آهن با این تیم اصفهانی تمدید شد.

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد: محمدی، مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن قراردادش را با این باشگاه به مدت ۲ فصل دیگر تمدید کرد.

محمدی که ۲۹ ساله است و در پست مدافع برای ذوب آهن بازی می‌کند کار خود را با سطح جوانان آریا تهران آغاز کرد بعد از آن به آکادمی‌های جوانان صبای قم و صنعت نفت آبادان پیوست.

وی در سال ۲۰۱۱ به داماش گیلان و سپس به ذوب‌آهن اصفهان پیوست.

محمدی دوران سربازی خود را در تراکتورسازی تبریز گذراند.

هفته گذشته علیرضا منصوریان، سرمربی این تیم نیز قراردادش را با ذوب‌آهن تمدید کرد تا نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ بتواند با نظر سرمربی بازیکنان مورد نظرش را جذب کند.

۶۰ درصد کادر فنی و بازیکنان فوتسال گیتی پسند تغییر کردند

قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان از تغییر ۶۰ درصدی کادر فنی و بازیکنان این تیم به منظور حضور در لیگ برتر فوتسال در فصل جاری خبر داد.

محمد حسین عراقی زاده افزود: بعد از اتفاقاتی که در سال گذشته در فینال لیگ برتر فوتسال افتاد و به نایب‌قهرمانی ما در این رقابت‌ها منجر شد با نظر هیأت‌مدیره باشگاه، حمید بی‌غم جایگزین رضا لک به عنوان سرمربی تیم شد.

وی اظهار داشت: بی‌غم چندین سال در باشگاه گیتی پسند به عنوان مربی فعالیت می‌کرد و سال پیش نیز مس سونگون را قهرمان ایران و آسیا کرد که با بررسی‌هایی که صورت گرفت به عنوان سرمربی انتخاب شد.

عراقی زاده با اشاره به اینکه سرمربی جدیدتیم فوتسال گیتی پسند پس از معرفی کادر فنی خود را مشخص کردند اظهار داشت: بازیکنانی از تیم ما جدا شدند و یکسری بازیکن جوان و با تجربه هم جذب کردیم که روی‎هم‎رفته نزدیک ۶۰ درصد کادر فنی و بازیکنان سال پیش تیم گیتی پسند تغییر کردند.

ارسلان مطهری، قرارداد خود را با تیم ذوب آهن تمدید کرد

ارسلان مطهری بازیکن ذوب آهن اصفهان، قرارداد خود را با این تیم اصفهانی تمدید کرد.

باشگاه ذوب آهن اعلام کرد: ارسلان مطهری که فصل گذشته یکی از عناصر اصلی موفقیت سبزپوشان اصفهانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود، به مدت دو فصل دیگر قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

گفته می‌شود این بازیکن مد نظر تیم استقلال تهران بوده اما با تمدید قراردادش، انتقال او به جمع شاگردان "استراماچونی" منتفی شد.

باشگاه ذوب آهن اصفهان، قرارداد میلاد فخرالدینی را نیز تمدید کرد.

۲ بازیکن سپاهان از این تیم جدا شدند

بختیار رحمانی و حسن جعفری با حضور در باشگاه سپاهان، قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کردند و از این تیم جدا شدند.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد: سپاهان یکی از تیم‌های فعال در نقل و انتقالات تابستانی بوده و تاکنون چند بازیکن به جمع نفراتش اضافه و با چند بازیکن هم قطع همکاری کرده است.

بختیار رحمانی که به دلیل ترافیک بازیکن در خط هافبک تیم سپاهان در فصل گذشته، فرصت بازی برای حضور در میدان پیدا نکرده بود، چندی پیش در صفحه شخصی خود بطور تلویحی از جدایی اش از جمع طلایی پوشان صحبت کرده بود.

رحمانی، هافبک سپاهان هم قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده است و فصل آینده در این تیم حضور نخواهد داشت.

حسن جعفری، مدافع راست سپاهان نیز با فسخ قرارداد خود با این باشگاه، به صورت توافقی از این تیم جدا شد.

رضا میرزایی به سپاهان پیوست

رضا میرزایی بازیکن فولاد خوزستان به تیم فوتبال فولاد سپاهان پیوست.

حمید باقری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان افزود: رضا میرزایی بازیکن سابق سپاهان با عقد قراردادی به مدت سه فصل به جمع طلایی پوشان سپاهان بازگشت.

به گفته وی این بازیکن فصل گذشته به صورت قرضی از سپاهان به فولاد خوزستان منتقل شد و دوباره به سپاهان برگشت.

رضا میرزایی فصل گذشته در فولاد خوزستان توپ می‌زد.

محسن مسلمان در سپاهان ماندنی شد

قرارداد محسن مسلمان با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برای ۲ فصل دیگر تمدید شد.

حمید باقری مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: مسلمان با حضور در دفتر مدیر عامل این باشگاه، قرارداد خود را با سپاهان تمدید کرد.

وی افزود: این بازیکن که در نیم فصل سال گذشته به سپاهان پیوسته بود، برای ۲ سال دیگر در این تیم بازی خواهد کرد.

محسن مسلمان پیش از این در باشگاه‌های پرسپولیس و ذوب آهن عضویت داشت.

فوتبال اصفهان به نسبت سایر استان‌ها شرایط خوبی در کشور دارد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: استان اصفهان همیشه جز برترین‌ها در رشته فوتبال بوده و حتی تیم‌های بانوان این استان نیز وضعیت خوبی در کشور دارند.

مهدی تاج در همایش تجلیل از برترین‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان اصفهان با برشمردن جایگاه کنونی تیم‌های ملی در آسیا و جهان بیان کرد: فوتسال و فوتبال ساحلی اصفهان در ایران و جهان شرایط مناسبی دارد، سهم این استان از نظر عضویت در تیم ملی نیز بالاست و از مربیان خوبی هم بهره می‌برد.

وی همچنین با اشاره به درخشش تیم‌های سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر کشور و لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: استان اصفهان باید تیم‌های فوتبال بیشتری داشته باشد و باید در این راستا تلاش کنیم تا تیم‌های دیگر هم به صحنه بیایند.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه نیز بهره برداری از ساختمان اداری هیأت‌های فوتبال شهرکرد و ایلام در ماه آینده را مورد اشاره قرار داد و افزود: ساختمانی اداری برای استقرار هیأت فوتبال استان اصفهان هم مورد نیاز است که در این راستا زمینی در اختیار هیأت قرار خواهد گرفت اما ساخت آن را باید در استان خود برعهده بگیرند.

برترین‌های فوتبال استان اصفهان تجلیل شدند

برترین‌های رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان اصفهان در سال ۹۷ شامگاه روز پنجشنبه با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و جمعی از مسؤولان تجلیل شدند.

همایش تجلیل از برترین‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی سال ۹۷ استان اصفهان با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی، فوتبالیست‌ها، مدیران باشگاه‌ها و، داوران، مربیان و علاقه مندان به فوتبال در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار شد.

برترین بازیکن فوتسال در رده سنی بزرگسال از هادی خودسیانی تجلیل شد، همچنین عباس مهدور از باشگاه جوانان انصار برترین بازیکن فوتسال در رده سنی جوانان، محمد رضا صادقی از باشگاه شهر

هرند برترین فوتسالیست در رده نوجوانان، پیمان احمدی از باشگاه امید لنجان برترین بازیکن در رده سنی نونهالان، حمزه یوسفی برترین مربی فوتسال در رده سنی بزرگسالان و رسول فلاحیان به عنوان برترین مربی فوتسال در رده‌های پایه استان معرفی و تحلیل شدند.

نایب قهرمانی شهرداری سیرجان در اصفهان با شکست سپاهان مسجل شد

تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان با نتیجه چهار بر یک سپاهان اصفهان را شکست داد و نایب قهرمانی خود را مسجل کرد.

از هفته بیست و یکم لیگ برتر بانوان تیم‌های سپاهان اصفهان و شهرداری سیرجان به مصاف هم رفتند که نتیجه بازی چهار بر یک به نفع سیرجان پایان یافت.

این جدال حیثیتی که برای نایب قهرمانی لیگ برتر بانوان بود، تیم ️سپاهان اصفهان نتوانست از موقعیت میزبانی بهره ببرد و شکست سنگینی را متحمل شد تا نماینده سیرجان یک هفته مانده به پایان این رقابت‌ها نایب قهرمان شود.

این دیدار که از ساعت ۱۹ امشب در ورزشگاه باغ فردوس اصفهان برگزار شد، مهسا قربانی، بهاره سیفی، مرضیه بهداروند و زهرا معتمدی قضاوت کردند.

گل تیم سیرجان را شبنم بهشت، زهرا علیزاده، ملیکا متولی، وارد دروازه سپاهان کردند و تک گل سپاهان را هاجر دباغی به به ثمر رساند. همچنین یک گل از چهار گل تیم سیرجان رو هم شماره ۱۰ تیم سپاهان وارد دروازه خودشان کرد و با این گل بازیکنان سپاهان خودشان رو باختند و نتوانستند نایب قهرمان شدند و به رتبه سوم بسنده کردند.

۹۹۱۳/۶۰۲۶/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت