انتقاد دادستان بردسکن از بروز برخی از آسیب‌ها در حوزه ادارات


انتقاد دادستان بردسکن از بروز برخی از آسیب‌ها در حوزه ادارات

دادستان بردسکن از بروز برخی از آسیب ها درحوزه ادارات و کم توجهی خانواده ها انتقاد کرد.

دادستان بردسکن از بروز برخی از آسیب ها درحوزه ادارات و کم توجهی خانواده ها انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، احمد فرزانه در سومین جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان گفت: متاسفانه برخی از مدیران به لحاظ ارتکاب اعمال خلاف قانون و عرف و اعتقادات باعث ایجاد نارضایتی و بدبینی برای ارباب رجوع و پرسنل خود شده اند، به گونه ای که به دادسرای شهرستان مراجعه و از این دادستانی استمداد خواستند که به این مهم ورود پیدا کند.

وی چالش دوم را کاهش سن ارتکاب جرم، افزایش کشفیات مشروبات الکلی و آسیب‌های ناشی از فضای‌مجازی و شبکه های ماهواره ای دانست و به خانوده ها توصیه کرد که به فرزندان و افراد تحت سرپرستی خود مراقبت بیشتری داشته باشند و تذکر داد با توجه به شروع فصل تعطیلات و به منظور پرکردن اوقات فراغت عزیزان خود آنها را به هر شخص یا سازمانی نسپارند و در این مورد تحقیق لازم انجام دهند.

وی گفت: متولیان امور فرهنگی باید این آسیب ها را جدی بگیرند و برای آن برنامه ریزی مدونی داشته باشند در غیر این صورت آینده خوبی رانباید انتظار داشته باشیم.

وی در پاسخ به سئوالی که تشکیل جلسات را مفید می‌داند، اظهار داشت: جلساتی که مشکلی از مشکلات مردم و شهرستان را مرتفع کند مفید و موثر و حتی برگزاری آن لازم است اما جلساتی که خروجی به نفع مردم نداشته باشد خیر و با برگزاری چنین جلساتی مخالف هستم.

وی اظهارداشت: علیرغم اینکه قبل از ماه مبارک رمضان در جلسه شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر تذکراتی در بحث تظاهر به روزه خواری داده شد ولی متاسفانه عده قلیلی از شهروندان و مدیر یکی از ادارات به اتفاق برخی از پرسنل در ماه رمضان اقدام به روزه خواری می کردند که با احضار آنها تذکرات قانونی داده شد.

وی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی و متولیان امور فرهنگی این موارد را جدی بگیرند و نگذارند بیش از این به فضای معنوی و مذهبی شهرستان خدشه ای وارد شود.

دادستان بردسکن فقر فرهنگی و اقتصادی را بستر ساز برخی از جرائم و آسیب های اجتماعی دانست و گفت: اگر برای رفع این دو عامل کار جدی و اساسی صورت نگیرد ارتکاب جرم نیز بیشتر خواهد شد.

فرزانه با بیان اینکه احیا و توسعه معادن در شهرستان بردسکن می‌تواند باعث اشتغال جوانان نیز شود و باتوجه به تحریم های ظالمانه و بیکاری حاکم بر منطقه از فرماندار شهرستان خواست در این خصوص تلاش جدی صورت گیرد.

وی افزود: در بحث تعزیه ها و مراسم عزاداری در سطح شهرستان هزینه‌هایی که ضرورت ندارد و بعضا مورد اعتراض بسوگ نشستگان است اما بدلیل فراگیر شدن کسی جرات حذف آن ها را ندارد که شورای فرهنگ عمومی باید نسبت به آنها تصمیم گیری کند و کسانی که متمایل هستند آن هزینه ها را در راستای امور خیریه در جهت ارتقای امور فرهنگی و آموزشی و مذهبی سوق بدهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس