فیا تجدید نظر درباره پنالتی سباستین فتل در کانادا را رد کرد


فرمول یک ایران – تیم فرمول یک فراری فرصت خود را برای ارائه مدارک جدید و تجدید نظر درباره پنالتی سباستین فتل در مسابقه گرندپری کانادا را از دست داد. عصبانیت فتل از جریمه پنج ثانیه ای و از دست رفتن پیروزی در گرندپری کانادا برای مدتی مهم ترین خبر مربوط به فرمول یک بوده است. راننده فراری از نظر داوران فدراسیون جهانی اتومبیلرانی باید جریمه دریافت می...

فرمول یک ایران – تیم فرمول یک فراری فرصت خود را برای ارائه مدارک جدید و تجدید نظر درباره پنالتی سباستین فتل در مسابقه گرندپری کانادا را از دست داد.

عصبانیت فتل از جریمه پنج ثانیه ای و از دست رفتن پیروزی در گرندپری کانادا برای مدتی مهم ترین خبر مربوط به فرمول یک بوده است. راننده فراری از نظر داوران فدراسیون جهانی اتومبیلرانی باید جریمه دریافت می کرد چراکه ورود خطرناکی به پیست داشته و مسیر لوییس همیلتون را بست.

فراری نیز به دنبال از بین بردن این جریمه و بازپس گرفتن اولین پیروزی فصلشان بوده اند و با توجه به درخواست رسمی تیم ایتالیایی برای بازبینی این پنالتی، فیا نیز اعلام کرد که در روز جمعه و در پیست پل ریکارد فرانسه، جلسه ای را با نماینده این تیم برای بررسی مجدد این پنالتی خواهند داشت.

نماینده تیم فراری همچنین در بین دو تمرین اعلام کرد که شواهد و مدارک جدید و بسیاری قوی را در اختیار دارند که به ناظران فیا ارائه خواهند داد.

فیا تجدید نظر درباره پنالتی سباستین فتل در کانادا را رد کردفیا تجدید نظر درباره پنالتی سباستین فتل در کانادا را رد کرد سباستین فتل و لوئیس همیلتون – کانادا 2019

جلسه ناظران مسابقه کانادا (برخی به صورت حضوری و برخی نیز تماس تصویری) پس از پایان تمرینات روز جمعه گرندپری فرانسه برگزار شد و در نهایت اعلام کردند که هیچ شواهد و مدارک قابل توجه جدیدی وجود ندارد که در زمان برگزاری رقابت در دسترس آنها نبوده باشد و بدین ترتیب تجدید نظر صورت نخواهد گرفت.

ناظران مشخص کردند که هفت مورد از مدارکی که توسط نماینده فراری ارائه شد، پنج مورد آن در قبل و بعد از مسابقه در دسترس آنها بوده است.

دو مدرک جدید فراری؛ 1- ویدیو آنالیز کارون چاندوک در اسکای اف یک و 2- ویدیو صورت سباستین فتل (که بعد از مسابقه توسط فرمول یک منتشر شد) بوده است و از نظر ناظران، شواهد و مدارک قابل توجه و مناسبی برای تجدید نظر نیستند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان