اهانت صهیونیستها به مسلمانان با حذف «قبه الصخره» در مسجد الاقصی + عکس


اهانت صهیونیستها به مسلمانان با حذف «قبه الصخره» در مسجد الاقصی + عکس

شهردار رژیم صهیونیستی در قدس تصویر گنبد طلایی قبه الصخره را از عکس حرم قدسی در مراسمی که باحضور «بنیامین نتانیاهو» برگزار شد، حذف کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از معا، روزنامه عبری زبان هاآرتص فاش کرد: شهرداری رژیم صهیونیستی در قدس در مراسم تجلیل از «یهورام غوون» خواننده این رژیم که با حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و «موشیه لیون» شهردار برگزار شد، تصویر گنبد طلایی قبه الصخره در مسجد الاقصی را حذف کرد.

این روزنامه نوشت: در پشت دکور سکوی این مراسم یک تابلوی بزرگ با تصویر حرم قدسی و شهر قدس نصب شده بود، اما در این تصویر گنبد طلایی از قبه الصخره برداشته شده است.

مسجد قبلی، دروازه های مسجد الاقصی، برج کلیسای «المخلص» از بناهایی است که در این تصویر دیده می شود، اما قبه الصخره که از مهمترین آثار مسجد الاقصی به شمار می آید، مخدوش شده است. تنها مصلای «قبه الصخره» بدون گنبد طلایی آن در تصویر دیده می شود.

هاآرتص نوشت: این برای نخستین بار نیست که حذف گنبد طلایی انجام می گیرد، به طوری که در سال 2015 میلادی نیز در نماز عید فصح، عکسی توزیع شد که در آن مسجد الاقصی را بدون قبه الصخره نشان می داد و در آنجا نیز با فتوشاپ آن را حذف کرده بودند.

«دیوید فریدمن» سفیر آمریکا در سال گذشته تصویر هوایی بزرگی از مسجد الاقصی را با خود داشت که در آن قبه الصخره را حذف و به جای آن تصویر هیکل موهوم گذاشته شده بود.

اهانت صهیونیستها به مسلمانان با حذف «قبه الصخره» در مسجد الاقصی + عکس44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس