گجتی هوشمند که استرس‌هایتان را از بین می‌برد


برای رفع استرس و نگرانی‌های کاری، شغلی وخانوادگی راهکار‌های فراوانی وجود دارد وبه تازگی دانشمندان با استفاده از هوش مصنوعی راه حلی برای رفع استرس پیدا کرده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کارشناسان اعلام کرده اند پس از سال‌ها کار تولید و توسعه گجتی هوشمند به نام Muse۲ را به اتمام رسانده اند که می‌تواند افکار انسان‌ها را بخواند.
این دستگاه دارای تعداد زیادی حسگراست که می‌تواند امواج مغزی ذهن انسان در زمان واقعی را بخواند و ترجمه کند.
از این گجت منحصربه فرد می‌تواند برای بهبود مهارت‌های مراقبه و آرامش بخشیدن به افراد استفاده کرد.
گجتی هوشمند که استرس‌هایتان را از بین می‌برد
ساخت Muse۲ در ادامه تکمیل و ساخت دستگاه Muse اصلی بوده و در نسخه جدید توان عملیاتی دستگاه افزایش یافته است.
این دستگاه در ابتدا تنها یک نمایشگر ساده الکتروآنسفالوگرافی EEG بود که برای کمک به افراد برای استراحت و یادگیری مهارت‌های مراقبه و تفکر بهتر ساخته شده بود.
الکتروآنسفالوگرافی کاربردی طولانی در طب دارد و به ویژه برای کمک به بیماران دچار صرع و اندازه گیری امواج مغزی آنها مورد استفاده قرار می گیرد.
به تدریج با افزایش قابلیت‌های دستگاه از آن به طور گسترده برای رفع استرس، اضطراب و کمک به آرامش ذهن در افراد دچار استرس فراوان استفاده می‌شود.
افرادی که از این دستگاه استفاده کرده اند به موفقیت‌های فراوان به دلیل کنترل استرس و اضطراب خود دست یافته اند، این دستگاه با استفاده از حسگر‌های خود می‌تواند سبب کنترل و آرامش عملکرد ارگان‌های بدن مانند ذهن، قلب، بدن و حتی دستگاه تنفسی شود.
گجتی هوشمند که استرس‌هایتان را از بین می‌برد
به گفته کارشناسان متخصصان علوم اعصاب در سراسر جهان از دستگاه MUSE تحت عملکرد الکتروآنسفالوگرافی EEG استفاده می‌کنند، این دستگاه دارای سیستم پردازش سیگنال پیشرفته برای تفسیر فعالیت‌های ذهنی افراد است و می‌تواند سبب آرامش ذهن در زمان استرس و هیجان شدید شود.
استفاده از این دستگاه بسیار آسان است، تنها کافی است آن را روی پیشانی قرار داده و دستورالعمل‌های برنامه را اجرا کنید.
دستگاه MUSE۲ با قیمت ۲۴۹ دلاربه فروش می‌رسد و می‌تواند یک کمک درمان خوب برای رفع استرس و چالش‌های روزمره افراد در دنیای پرهیاهوی امروزی باشد.
کارشناسان به افراد توصیه می‌کنند در صورت تحمل استرس بسیار شدید و بالا به متخصص مراجعه کنند، زیرا استرس و اضطراب بسیار زیاد می‌تواند در نهایت سبب ابتلای افراد به انواع بیماری‌های جسمی و روانی شود.
گجتی هوشمند که استرس‌هایتان را از بین می‌برد
رفتن به مسافرت و تعطیلات، نوشیدن دمنوش‌های گیاهی، صحبت با کارشناس، انجام مراقبه، گوش دادن به موسیقی، انجام ورزش و تنظیم رژیم خوراکی، صحبت با همکاران یا تعویض شغل، کمک گرفتن از اعضای خانواده برای انجام کار‌های روزانه و مواردی از این دست می‌تواند سبب کنترل استرس و اضطراب در افراد شود.
در کنار تمامی موارد بالا استفاده از دستگاه‌هایی مبتنی برهوش مصنوعی مانند Muse۲ هم می‌تواند سبب کنترل نسبی استرس و ایجاد روحیه شاد در افراد شود.
این دستگاه دارای باتری قابل شارژ برای پنج ساعت استفاده مداوم و برنامه‌های کاربردی است که با ۲ سیستم عامل آی او اس و آندروید قابلیت سازگاری دارد.
منبع: zdnet
انتهای پیام/

گجتی هوشمند مخصوص آرامش ذهن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا