تاکید شهردار خرم آباد بر پرداخت اعتبارات دولتی سیل


تاکید شهردار خرم آباد بر پرداخت اعتبارات دولتی سیل

شهردار خرم آباد در خصوص احیای دوباره پل های تخریب شده در اثر سیل عنوان کرد هیچگونه زمانی را از دست نداده و از همان روز اول پیگیر احداث آن ها بوده و روال قانونی آن ها در حال طی شدن است .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، وحید رشیدی گفت:هیچگونه مجوزترک تشریفات از طرف شورا به شهرداری در خصوص احیای دوباره پل ها ابلاغ نشده و باید طبق قانون روال قانونی آن ها طی شود.
وی افزود : کم کاری سازمان همیاری و شهرداری استان در خصوص پارک شاپوری و دیگر پروژها که به عنوان پیمانکار با شهرداری قرار داد دارد که وظیفه آن تکمیل و به پایان رساندن وظایف خود طبق قرارداد با شهرداری است که متاسفانه نتوانسته انتظارت را براورده و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد بطوریکه که در اثر کم کاری این سازمان شهرداری خواهان فسخ قراداد با سازمان همیاری شهرداری می باشد.
شهردار خرم آباد افزود: هیچگونه بودجه و اعتبار دولتی که قرار بود بر اثر خسارات سیلاب ویرانگر به شهرداری خرم آباد اختصاص داده شود اختصاص داده نشده است که واقعا در این برهه زمانی شهرداری با کمبود منابع مالی برای بازسازی و احیای مکان آسیب دیده مواجه می باشد .
‍گلایه در خصوص عدم پرداخت اعتبارات
شهردار خرم آبادضمن تقدیر از زحمات استاندار لرستان افزود: متاسفانه با گذشت ۳ ماه از سیلاب گذشته تاکنون عملکرد مثبتی در تامین اعتبارات از سوی استانداری یا دستگاه‌های بالادستی انجام نشده است.
دکتر رشیدی اظهار داشت: شهرداری خرم‌آباد علاوه بر پرداخت حقوق و معوقات کارکنان می‌بایست با دست خالی به احیا و بازسازی مناطق سیل‌زده برسد .
رشیدی در ادامه بیان نمود که شهرداری خرم آباد آمادگی استقبال از سرمایه گذار را دارد و در صورت وجود سرمایه گذار جلوی پای آن فرش قرمز پهن خواهد کرد
رشیدی گفت: ۷۹۲ میلیارد تومان در مجموع بر اثر سیلاب به زیرساخت‌های شهری، اعم از پل‌ها و پارک‌ها و تاسیسات و غیره شهر خسارت وارد شده است و برای احیا و برگرداندن آن ها به روال سابق واقعا مشکل می باشد.
شهردار خر م‌آباد افزود: پل بهداری در مرکز شهر خرم‌آباد را بر کاهش حجم ترافیک به شرط بازدید روزانه و برای تردد عبور و مرور خودروهای سبک بازگشایی کرده ایم.
شهردار خرم آباد بیان کرد:از نقد های منصفانه و به دور از غرض ورزی و منفعت طلبی شخصی جهت آبادانی شهر استقبال خواهیم کرد
تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد
رشیدی در ادامه ضمن تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: برخی اعضای شورا منتقد هیچگاه بر اساس اصول نقد نداشته‌اند و به جای نقدهای غیر منصفانه باید راهکارهای جهت آبادانی شهر ارائه دهند.
دکتر رشیدی افزود: در خصوص کمپین های که بر علیه شهرداری راه اندازی می شوند اظهار کرد که چون سازنده های کمپین هابی هویت و بی نام و نشان می باشند و هدفی جز تخریب شهرداری و شهردار ندارند از طرف روابط عمومی شهرداری جوابیه صادر نمی شود.
در پایان شهردار خرم آباد در خصوص شهربازی گفت به خاطر برخی مسائل نتوانستیم با سرمایه گذار به توافق برسیم و پرونده آن وارد فاز حقوقی شده است که امیدواریم در ادامه به توافق و نتیجه برسیم.
46
کد خبر 1272029

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان