تست تصادف کیا سورنتو با 5 ستاره ایمنی | فیلم


کیا موتورز اروپا گروهی از بسته‌های ارتقائی برای شاسی‌بلند پرچمدار و هفت سرنشینه خود؛ سورنتو معرفی کرده است. کیا سورنتوی جدید، برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت امسال به صورت رسمی معرفی می‌شود و اواخر همین‌ سال به بازار اروپا عرضه خواهد شد. این شاسی‌بلند با طراحی بدنه و کابین تازه دیده می‌شود و به جدیدترین فناوری‌های ایمنی و ارتباطی...

کیا موتورز اروپا گروهی از بسته‌های ارتقائی برای شاسی‌بلند پرچمدار و هفت سرنشینه خود؛ سورنتو معرفی کرده است. کیا سورنتوی جدید، برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت امسال به صورت رسمی معرفی می‌شود و اواخر همین‌ سال به بازار اروپا عرضه خواهد شد.

این شاسی‌بلند با طراحی بدنه و کابین تازه دیده می‌شود و به جدیدترین فناوری‌های ایمنی و ارتباطی درون خودرویی کیا مجهز است. شاسی‌بلند جدید کیا در نوع GT Line هم عرضه می‌شود، مدل هشت سرعته اتوماتیک با پیشرانه ۲.۲ لیتری دیزلی هم موجود است.

تست تصادف کیا سورنتو با 5 ستاره ایمنی | فیلم

سورنتو | تگ

طراحان شرکت کیا، اصلاحات جدیدی برای بدنه خودرو در نظر گرفته‌اند؛ سپر‌های بازنگری‌شده، چراغ‌های LED جدید عقب و جلو و پرداخت جدید متالیک تیره برای جلوپنجره با طرح ببری شکل، جزو این تغییرات هستند. نتیجه این اصلاحات، ظاهری هدفمند و پیچیده برای کیا سورنتوی جدید است. رنگ‌های اسپرسو غلیظ و آبی تیره جاذبه‌ای هم در کنار طرح جدید برای چرخ‌های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ اینچی آلومینیوم آلیاژی سورنتو، موجود هستند. در کابین؛ فرمان، صفحه اطلاع‌رسانی و نمایشگر LCD کنترل آب‌وهوای جدیدی دیده می‌شود. علاوه بر آن، داشبورد خودرو به سیستم ناوبری بصری صوتی جدیدی (Audio Visual Navigation) مجهز شده است.

در فضای داخلی سورنتو ۲۰۱۸، از مواد نرم و چرم با تناسب بیشتر استفاده شده است تا محیطی باکیفیت به وجود بیاید. مشتری‌ها در این بخش بین دو طرح تک رنگ (مشکی) و دورنگ (مشکی و بژ سنگ) و پوشش چرم و پارچه، حق انتخاب دارند. پوشش چرم قهوه‌ای یا خاکستری روشن هم به عنوان گزینه دلخواه وجود دارد. صندلی راننده و شاگرد به ترتیب به پشتیبان کمر چهارسو و دوسوی قابل تنظیم مجهز شده‌اند که در افزایش راحتی سرنشین‌ها موثر است.

(۲۶۸)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است