مکس ورشتپن: جذابیت رقابت بین فتل و همیلتون با پنالتی ازبین رفت


فرمول یک ایران – مکس ورشتپن معتقد است که ناظران فدراسیون جهانی اتومبیلرانی با پنالتی 5 ثانیه ای سباستین فتل در گرندپری کانادا، جذابیت رقابت بین او و لوئیس همیلتون را از بین بردند. در مسابقه گذشته، فتل توسط همیلتون تحت تعقیب و فشار قرار گرفت و در پیچ 3 و 4 دچار اشتباه شد و از پیست خارج شد. راننده آلمانی وقتی از چمن ها خارج شد، خود را در جلوی...

فرمول یک ایرانمکس ورشتپن معتقد است که ناظران فدراسیون جهانی اتومبیلرانی با پنالتی 5 ثانیه ای سباستین فتل در گرندپری کانادا، جذابیت رقابت بین او و لوئیس همیلتون را از بین بردند.

در مسابقه گذشته، فتل توسط همیلتون تحت تعقیب و فشار قرار گرفت و در پیچ ۳ و ۴ دچار اشتباه شد و از پیست خارج شد. راننده آلمانی وقتی از چمن ها خارج شد، خود را در جلوی راننده مرسدس یافت و راننده بریتانیایی برای اجتناب از برخورد مجبور شد ترمز کند. ناظران این رفتار سباستین را ناامن تلقی و وی را ۵ ثانیه جریمه کردند که این امر پیروزی را از او ربود.

با توجه به درخواست رسمی فراری برای بازبینی این پنالتی، فیا در روز جمعه و در پیست پل ریکارد فرانسه، جلسه ای را با تیم ایتالیایی برای بررسی مجدد این پنالتی خواهند داشت.

راننده ردبول درباره این موضوع گفت:

در کل اینگونه پنالتی دادن در مسابقه نباید رخ دهد. این موضوع تمام جذابیت مسابقه برای رقابت فتل و همیلتون و کسب پیروزی را از بین برد.

وقتی شما به این صحنه نگاه می کنید، اولین اشتباه زمانی رخ می دهد که فتل از پیست خارج می شود اما بعد از آن بازمی گردد و او اشتباهی مرتکب نشد و او عمدا لوئیس را بلاک نکرد. دادن پنالتی به او اشتباه بوده است.

فتل همه کار کرد که بازگشتش ایمن باشد.

مکس ورشتپن: جذابیت رقابت بین فتل و همیلتون با پنالتی ازبین رفتمکس ورشتپن: جذابیت رقابت بین فتل و همیلتون با پنالتی ازبین رفت لوئیس همیلتون و مکس ورشتپن

اگرچه ورشتپن می تواند این حادثه را از دید همیلتون نیز ببیند و اگر چنین اتفاقی برایش رخ می داد، او نیز در رادیو شکایت می کرد:

لوییس دید که او از پیست خارج شده و قرار است در شعاع خارجی بیرون بیاید و او باید عقب بکشد. اگر من نیز بجای لوئیس بودم، در رادیو می گفتم که او جلوی من را گرفته است. چنین قوانینی وجود دارد و شما می دانید که احتمال پنالتی نیز وجود دارد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط