واکنش تبلیغات اسلامی به ضرب و شتم بانوی آمر به معروف در خمام


واکنش تبلیغات اسلامی به ضرب و شتم بانوی آمر به معروف در خمام

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان ضمن محکوم کردن حادثه ضرب و شتم بانوی آمر به معروف در خمام، گفت: این خواهر شجاع، غیرتمند و آمر به معروف که نماینده زنان اصیل گیلانی است با اقدام انقلابی خود نقش قوی زنان را در خنثی سازی توطئه رسانه‌های شیطانی، استکباری و صهیونیستی دشمن نشان داد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سعید مهدوی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت سالروز تأسیس تبلیغات اسلامی در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، زنان را رکن مؤثر در انسان سازی، جامعه سازی و تمدن سازی خواند و افزود: در سالیان اخیر زنان به عنوان مهمترین قربانیان تهاجم فرهنگی مورد هدف دشمنان قرار گرفته‌اند.

مهدوی به جولان عفریته حیاسوز در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: این عفریته حیاسوز که با کمک ویژه امپراطوری نظام سلطه بدنبال قربانی شخصیت زنان است، یک روز تحت عنوان نافرمانی‌های مدنی و یک روز دختران انقلاب، زنان جامعه را مورد حمله روحی و روانی قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه زنان ایرانی به دفاع از شخصیت زنانه خویش برخواسته و مبارزه منفی خویش را علیه عروسک‌های خیمه شب باز استکباری نشان می‌دهند، ادامه داد: مبارزه منفی زنان اصیل ایرانی همان پوشش‌های عفیف گرایانه و باحیایشان است که در قالب چادر و پوشش حجاب اسلامی محقق می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه مسئولان در مبارزه با پدیده بدحجابی باید غیرت به خرج دهند، عدم اختصاص بودجه کافی به کارهای فرهنگی را از دغدغه‌های مهم در این زمینه دانست و افزود: قیمت چادر و پوشش مناسب گران است و در فروشگاه‌ها، پوشش نامناسب ارزان ارائه می‌شود که این هم از دغدغه‌های فرهنگی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...