تحریم ها ضد ایران هیچوقت اثر نداشته است


تحریم ها ضد ایران هیچوقت اثر نداشته است

میلوش زمان رئیس جمهور چک در مراسم تقدیم استوارنامه سفیر ایران، تحریم های یکجانبه ضد جمهوری اسلامی ایران را بی اثر توصیف کرد.

تحریم ها ضد ایران هیچوقت اثر نداشته است به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، رئیس جمهوری چک در مراسم تقدیم استوارنامه سفیر جمهوری اسلامی ایران، تحریم های یکجانبه ضد جمهوری اسلامی ایران را بی اثر توصیف کرد. "اکبر امینیان" سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در جمهوری چک، عصر روز چهارشنبه استوار نامه خود را به "میلوش زمان" رئیس جمهوری این کشور تقدیم کرد.رئیس جمهوری چک در این مراسم با تحریم های یکجانبه آمریکا ضد ملت ایران مخالفت کرد وگفت: این اقدامات راه به جایی نخواهند برد.

وی با اشاره به درخواست مردم جمهوری چک برای گسترش روابط و تجارت با ایران، ابراز امیدواری کرد: روابط دو جانبه ایران و جمهوری چک در همه زمینه ها بویژه اقتصادی ، گردشگری ،فرهنگی و سیاسی گسترش یابد. "میلوش زمان" در سفر چند ماه پیش خود به آلمان نیز به طور رسمی تحریم های آمریکا را ضد ایران محکوم کرده بود. "اکبر امینیان" پیش از این مسوولیت سفارت جمهوری اسلامی ایران در گرجستان و سرکنسولگری کشورمان را در دبی برعهده داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403