دومین گوشی «ویوو آیکو» در راه است / از دوربین سه گانه تا صفحه نمایش ضدآب


دومین گوشی «ویوو آیکو» در راه است / از دوربین سه گانه تا صفحه نمایش ضدآب
برند نوظهور و چینی ویوو آیکو که درواقع زیرمجموعه ای است از برند ویوو اقدام به تولید دومین نسخه از گوشی هوشمند خود کرده است.

به گزارش انتخاب، این برند نخستین نسخه از گوشی هوشمند خود را در ماه مارس(اسفندماه) رونمایی کرد و در حال حاضر نیز دومین نسخه را آماده ورود به بازار کرده است.

گوشی جدید آیکوو موسوم به آیکوو نئو شباهت های زیادی به نسخه پیشین دارد.صفحه نمایش این گوشی ضد آب است و دارای دوربین سه گانه پشتی است که به شکل عمودی در بخش گوشه بالایی سمت چپ گوشی قرار دارد.

البته LED فلش در ویو آیکو جدا از دوربین سه گانه قرار داده شده است. دکمه های پاور و صدا در سمت راست است و یک دکمه رنگ نارنجی در سمت چپ وجود دارد که احتمالا برای استفاده از گزینه دستیار دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد. این گوشی دارای حداقل دو رنگ، بنفش و سیاه خواهد بودد و جنس بدنه آن فیبروکربن است.

دومین گوشی «ویوو آیکو» در راه است / از دوربین سه گانه تا صفحه نمایش ضدآب

این گوشی در بخش پشتی خود دارای اسکنر اثر انگشت نیست بنابراین حدس زده می شود که احتمالا اسکنر در صفحه نمایش جاسازی شده است. بر این اساس حدس زده می شود این گوشی هوشمند دارای یک پنل OLEDاست. این گوشی دارای جک هدفون ۳.۵ میلی متری است. این گوشی دارای پورت USB-C است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی