ترامپ: ایران با سرنگونی پهپاد آمریکایی مرتکب اشتباه بزرگی شد!


ترامپ: ایران با سرنگونی پهپاد آمریکایی مرتکب اشتباه بزرگی شد!

شفقنا- دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا عصر امروز(پنج شنبه) به سرنگونی پهپاد این کشورتوسط نیروی پدافند هوایی سپاه پاسداران در هرمزگان واکنش نشان داد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از اسکای نیوز عربی، ترامپ در توییترش نوشت: «ایران با سرنگون کردن پهپاد آمریکایی مرتکب اشتباه بزرگی شد»!. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد امروز(پنج شنبه) از...

ترامپ: ایران با سرنگونی پهپاد آمریکایی مرتکب اشتباه بزرگی شد!

شفقنا- دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا عصر امروز(پنج شنبه) به سرنگونی پهپاد این کشورتوسط نیروی پدافند هوایی سپاه پاسداران در هرمزگان واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از اسکای نیوز عربی، ترامپ در توییترش نوشت: «ایران با سرنگون کردن پهپاد آمریکایی مرتکب اشتباه بزرگی شد»!.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد امروز(پنج شنبه) از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکا در استان هرمزگان خبر داده بود.

روابط عمومی سپاه در این باره اعلام کرد: این حادثه در ساعات اولیه بامداد پنج شنبه رخ داد و طی آن پدافند هوایی وابسته به نیروی هوافضای سپاه پاسداران توانست یک پهپاد جاسوسی آمریکا را که مدل «گلوبال هاک» بوده پس از نقض حریم هوایی ایران در منطقه کوه مبارک در استان هرمزگان ساقط کند.

در پی اعلام خبر سرنگونی پهپاد آمریکایی در هرمزگان، سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا بلافاصله پس از انتشار این خبر مدعی شد که سرنگونی پهپاد آمریکایی صحت ندارد اما طولی نکشید که یک مقام نظامی آمریکا در گفتگو با خبرگزاری رویترز سرنگونی این پهپاد را تایید کرد اما مدعی شد که بر فراز آب های بین المللی در تنگه هرمز ساقط شده است.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا