مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال/ مشروح پرسش و پاسخ استراماچونی با خبرنگاران


مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال/ مشروح پرسش و پاسخ استراماچونی با خبرنگاران

شفقنا – سرمربی جدید استقلال به همراه مدیران این باشگاه در جلسه معارفه شرکت کرد. به گزارش شفقنا ورزشی ، آندرا استراماچونی سرمربی استقلال به همراه امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال قبل از ساعت 18 در مراسم معارفه حاضر شد تا بعد از معارفه به حاضرین در نشست خبری معرفی شود. سرمربی استقلال در این مراسم کروات مشکی روی پیراهن خود […]

مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال/ مشروح پرسش و پاسخ استراماچونی با خبرنگاران

شفقنا – سرمربی جدید استقلال به همراه مدیران این باشگاه در جلسه معارفه شرکت کرد.

به گزارش شفقنا ورزشی ، آندرا استراماچونی سرمربی استقلال به همراه امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال قبل از ساعت ۱۸ در مراسم معارفه حاضر شد تا بعد از معارفه به حاضرین در نشست خبری معرفی شود.

سرمربی استقلال در این مراسم کروات مشکی روی پیراهن خود استفاده کرده بود تا با خوش تیپی به استقبال مراسم برود.

تعداد زیادی از پیشکسوتان استقلال از جمله علی جباری، اصغر حاجیلو، بهتاش فریبا، مهدی کشاورز، نصرالله عبداللهی، محمد نوری و دیگران در این مراسم حضور داشتند.

استقلالی ها در این مراسم برای خبرنگاران کارت شناسایی صادر کردند تا مراسم با نظم و ترتیب مناسبی برگزار شود.

سفیر ایتالیا در تهران مهمان ویژه این مراسم است.

اعضای هیات مدیره استقلال نیز در این مراسم حضور دارند اما احمد سعادتمند که به تازگی استعفا کرده، مطابق انتظار در سالن حاضر نشده است.

سرمربی تیم استقلال در حالی قرارداد دو ساله با استقلال را امضا کرد که پس از آن مدیران این باشگاه شال استقلال را بر گردن او انداختند.

مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال/ مشروح پرسش و پاسخ استراماچونی با خبرنگاران

مراسم معارفه استراماچونی سرمربی جدید تیم استقلال با ورود تمام میهمان ها رنگ و بوی جدی تری به خود گرفته است. دقایقی قبل در حضور فتحی مدیرعامل آبی ها و دیگر اعضای این باشگاه، قرارداد دو ساله سرمربی سابق اینتر به امضا رسید.

این در حالی بود که خبرنگاران و عکاسان نسبتا زیادی از این لحظه جذاب عکس و فیلم تهیه می کردند. همچنین مدیران استقلال پس از امضای قرارداد شال این باشگاه را بر گردن استراماچونی انداختند.

دقایقی بعد او در نشست خبری حاضر خواهد شد. پس از انداختن شال استقلال روی گردن استراماچونی، عکس های یادگاری نیز گرفته شدند.

آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی تیم استقلال می گوید باوجود این که حمله مهم است اما باید به دفاع نیز توجه داشت و آن هم اهمیت دارد.

مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال در جریان است. استراماچونی که سابقه مربیگری در اینتر را در کارنامه دارد، از دقایقی قبل در میان خبرنگاران حاضر شده و به سوالات آن ها پاسخ می دهد.

مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال/ مشروح پرسش و پاسخ استراماچونی با خبرنگاران

یکی از پرسش هایی که هواداران استقلال و خبرنگاران حوزه این تیم از سرمربی جدید دارند، سبک بازی اوست. جایی که همه می خواهند بدانند که قرار است استراماچونی سبک بازی ایتالیایی ها که بیشتر مبتنی بر دفاع است را در ایران اجرا کند یا به دنبال شیوه بازی هجومی خواهد بود.

استراماچونی در این باره گفت: باید به این نکته توجه داشت که همانطور که حمله مهم است، دفاع هم مهم است. در تیم‌های دیگری که بودم تهاجمی بازی می‌کردم ولی ما باید شناخت پیدا کنیم از بازیکنان و سپس سبک بازی تیم را برگزینیم.

آندرا استراماچونی سرمربی استقلال با حضور در اولین نشست خبری گفت: تشکر ویژه دارم از مدیریت و هیات مدیره باشگاه. دیروز خوش‌آمدگویی گرمی شنیدم که امروز بهتر هم شد. مفتخر هستم که در این جا حضور دارم و مسئولیت مهمی به عنوان سرمربی استقلال دارم.

او افزود: از آقای سفیر تشکر می‌کنم. یکی از دلایلی که این پیشنهاد را قبول کردم، رابطه خوب ایران و ایتالیا بوده است. من می‌دانم سختی‌هایی در ایران تجربه خواهم کرد. فوتبال ایران و ایتالیا تفاوت‌هایی دارد و طبیعی است که هوادران و باشگاه از من بخواهند که استایل فوتبال ایتالیا را در استقلال پیاده کنم.

مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال/ مشروح پرسش و پاسخ استراماچونی با خبرنگاران

سرمربی استقلال گفت: تشکر آخرم از هواداران استقلال است و آن‌ها یکی از دلایل اصلی بودند که پیشنهاد استقلال را قبول کردم.

استراماچونی بعد از امضای قرارداد با باشگاه استقلال و ثبت تصاویر یادگاری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد که مشروح پرسش و پاسخ او با خبرنگاران در ادامه می آید:

او در ابتدا در پاسخ به این سوال که آیا در جریان است که هواداران از او توقع قهرمانی دارند، بیان کرد: من می‌دانم که استقلال ۶ سال است که موفقیتی در لیگ نداشته و کار ما هم سخت است. ما می‌دانیم تیم‌های بهتری از ما وجود دارند. ما کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. یکسری از بازیکنان خارجی ما رفتند و یکسری بازیکن جدید به استقلال آمدند. من دوست ندارم که قولی بدهم که نتوانم انجام دهم اما قول می‌دهم که سطح کیفی باشگاه را بهتر کنم تا استقلال روز به روز بهتر شود.

سرمربی استقلال درباره شناختش از فوتبال ایران پیش از حضور در ایران و دستیاران احتمالی‌اش که نام رحمان رضایی هم بین آن‌ها دیده شده، توضیح داد: صادقانه بگویم که وقتی خطیر با من تماس گرفت، شناختی از فوتبال ایران نداشتم اما پس از آن تلاش کردم که درباره فوتبال ایران یاد بگیرم و با کمک مسئولان باشگاه این شناخت را بیشتر کنم. من همراه خودم سه مربی حرفه‌ای آوردم که دو نفر آن‌ها تکنیکال و یک نفر بدنساز است. از باشگاه خواستم که یک مربی تکنیکال، یک مربی دروازه‌بان و یک آنالیزور به من معرفی کنند. درباره رحمان باید بگویم که ایجنتش با ما یکی است و تجربه بازی در ایتالیا ایران را دارد. با رحمان صحبت کردیم و تجربه بازی در دو کشور را منتقل کرد ولی در حال حاضر به طور رسمی در کادرفنی ما حضور ندارد ولی از او تشکر می‌کنم.

استراماچونی درباره اهداف بزرگش در استقلال اظهار کرد: در هر تورنمنت همه می‌خواهند پیروز شوند و ما هم می‌خواهیم قدم به قدم جلو برویم و بهتر شویم تا به اهدافمان برسیم.

مدیرروابط عمومی استقلال واکنش تندی به سوالی مبنی بر این که آیا استراماچونی قبل از حضور در ایران با شفر مشورت کرده است نشان داد. اما سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال گفت: او مربی باتجربه‌ای است اما من مشورتی با او نکردم.

استراماچونی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد سمت مدیر ورزشی را در استقلال ایجاد کند، گفت: من مربی هستم و توجهم به مسائل داخل زمین است به همین دلیل نظری ندارم. این سوالی است که باشگاه باید پاسخ دهد.

او در پاسخ به این سوال که آیا شناختی از بازیکنان استقلال دارد، گفت: درباره بازیکنان داخلی یکسری ویدئو دیدم و گفتم که مهم این است که در تمرین چطور عمل می‌کنند. ما بازیکن خارجی خواهیم آورد ولی معلوم نیست که ایتالیایی هستند یا نه.

خبرهای داغ دیگر:

حضور پیشکسوتان استقلال در مراسم معارفه استراماچونی+ ویدیو

حضور فتحی و استراماچونی در محل برگزاری مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال+ ویدیو

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...