بازی Cyberpunk 2077 مانند The Witcher 3 بسته‎های الحاقی معناداری خواهد داشت


بازی Cyberpunk 2077 مانند The Witcher 3 بسته‎های الحاقی معناداری خواهد داشت

با توجه به درخششی که بازی Cyberpunk 2077 در E3 داشت می‎توان این بازی را مهم‎ترین بازی سال 2019 در نظر گرفت حال صحبت از بسته‎های الحاقی به میان آمده است. بازی The Witcher 3 بسته‎های الحاقی با نام‎های Blood and Wine و Hearts of Stone داشت که پس از انتشار بازی اصلی، بیست الی سی ساعت به کمپین بازی اضافه کردند و هر کدام به قدری خوب بودند که می‎شد...

با توجه به درخششی که بازی Cyberpunk 2077 در E3 داشت می‎توان این بازی را مهم‎ترین بازی سال 2019 در نظر گرفت حال صحبت از بسته‎های الحاقی به میان آمده است.

بازی The Witcher 3 بسته‎های الحاقی با نام‎های Blood and Wine و Hearts of Stone داشت که پس از انتشار بازی اصلی، بیست الی سی ساعت به کمپین بازی اضافه کردند و هر کدام به قدری خوب بودند که می‎شد آن‎ها را به عنوان بازی‎های مستقل منتشر کرد. حال بنا بر گفته‎‌های «آلوین لیو» (Alvin Liu) در مصاحبه‎ای با Prima Games بازی Cyberpunk 2077 هم بسته‎های الحاقی بزرگی خواهد داشت و محتوای ارائه شده کاملا جدید خواهد بود، نه تکه‎ای کنده شده از بازی اصلی.

ما نمی‎خواهیم محتوایی را از کاربران دریغ کنیم. ما قرار نیست بخشی از داستان را منتشر نکنیم تا بتوانیم بعدا از آن کسب درآمد کنیم و آن را به صورت تکه‎ تکه بفروشیم. ما به شما قول یک بازی کامل و ارزشمند را می‎دهیم.

بار دیگر باید بگوییم که جزئیات بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 هنوز منتشر نشده‎اند و کمپانی سی‎دی پراجکت رد قول داده است که در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری در این باره منتشر کند. به نظر می‎رسد که این بسته الحاقی درست مانند دی ال سی‎های بازی The Witcher 3 کمپین و داستان طولانی داشته باشند ولی فعلا این موضوع تایید یا رد نشده است.

همانطور که خودتان هم می‎دانید بسته‎های الحاقی سینگل-پلیر دیگر مانند گذشته متدوال نیستند به خصوص آن‎هایی که چند ساعتی به روایت داستانی بازی اضافه می‎کنند. اکثر کمپانی‎ها یا بسته‎های الحاقی داستانی به بازی اضافه نمی‎کنند یا اگر هم این کار را کنند محتوای ارائه شده شامل دی‎ ال سی‎های کوچک یا ویژگی‎های اضافی مختصر است. دوره بسته‎های الحاقی به بزرگی Blood and Wine تمام شده است با این حال به نظر نمی‎رسد که کمپانی سی‎دی پراجکت رد قصد داشته باشد تا رویه خود را تغییر دهد و جامعه بازیکنان به این خاطر از آن‎ها ممنون هستند.

بازی Cyberpunk 2077 یک عنوان جهان باز اکشن-نقش‌آفرینی است که در نایت سیتی (Night City)، کلان شهری در آینده، جریان دارد. شما در این بازی کنترل شخصیت V را بر عهده دارید. قانون شکنی که به دنبال راز جاودانگی می‎گردد. این بازی که مدت‎ها منتظرش بودیم در صورتی که با تاخیر مواجه نشود در تاریخ 16 آوریل 2020 (28 فروردین) برای ایکس باکس وان، پلی‎استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره بازی Cyberpunk 2077 چیست؟ آیا حضور کیانو ریوز در قالب شخصیت سیلورهند برای شما هم غافل‎گیرکننده بود؟

بازی Cyberpunk 2077 مانند The Witcher 3 بسته‎های الحاقی معناداری خواهد داشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا