تعداد بیشتری از کارمندان فاکس و دیزنی از آنچه تصور می‌شد اخراج خواهند شد


تعداد بیشتری از کارمندان فاکس و دیزنی از آنچه تصور می‌شد اخراج خواهند شد

زمانی که شرکت فاکس در اوایل سال میلادی با تمام متعلقات به والت دیزنی واگذار شد، چشم‌انداز صنعت سرگرمی جهان برای همیشه تغییر کرد. دیزنی کنترل کامل شبکه Hulu سرویس استریم را به اختیار خود در آورد اگر چه برخی از طرفداران، از فرصت ایجاد شده برای ورود سری‌های معروف فاکس همچون X-Men به دنیای مارول خوشحال بودند. اما نگرانی‌هایی نیز بابت طبعات منفی قضیه...

زمانی که شرکت فاکس در اوایل سال میلادی با تمام متعلقات به والت دیزنی واگذار شد، چشم‌انداز صنعت سرگرمی جهان برای همیشه تغییر کرد.

اگر چه برخی از طرفداران، از فرصت ایجاد شده برای ورود سری‌های معروف فاکس همچون X-Men به دنیای مارول خوشحال بودند. اما نگرانی‌هایی نیز بابت طبعات منفی قضیه همچون بیکار شدن کارمندان هر دو شرکت وجود داشت. اکنون به نظر می‌رسد که موج سوم اخراج‌ها در راه است.

بنا به گزارش سایت هالیوود ریپورتر، دور سوم و نسبتاً کم در حالی از روز چهارشنبه آغاز شده که دو شرکت همچنان در تلاش هستند تا موقعیت کنونی را به تثبیت برسانند. تعداد اخراجی‌های موج سوم کمتر از 2 دور قبل خواهد بود و 38 نفر از مجموع 100 کارمند در نهایت از کار بیکار خواهند شد. اگرچه دیزنی هنوز در این رابطه بیانیه‌‌ای رسمی نداده اما به احتمال قوی همچون دفعات پیشین در تلاش برای کاهش ازدحام و افزونگی کارکنان خود در بخش‌های مختلف است.

اخراج کارمندان در هنگام ادغام شدن دو شرکت بزرگ، امری غافل‌گیرکننده نیست و روند طبیعی همسو شدن آن‌هاست. باب ایگر، رئیس هئیت‌مدیره دیزنی نیز در ابتدای سال پس از انجام اولین مرحله واگذاری اشاره کرد که اخراج برخی از کارمندان، بخشی از پروسه ملحق شدن نیروهای کاری هر دو شرکت به شمار می‌رود.

پروسه ادغام تحول بزرگی ایجاد خواهد کرد که خارج از تصور همگان خواهد بود. در حال حاضر تصمیمات حیاتی برای بخش‌های مختلف گرفته شده اما هنوز نیازمند ارزیابی‌های بیشتر است. در حال حاضر نمی‌توانیم جوابگو تمام سوالات باشیم اما این را بدانید که خود را ملزم می‌دانیم هرچه زودتر پروسه انتقال را اجرایی کنیم و وضعیت کارکنان را مشخص کنیم.

در انتها هالیوود ریپورتر اشاره کرد که این دور نیز موج آخر اخراج کارمندان نخواهد بود و به احتمال قوی موج دیگری در ماه‌های آتی رخ خواهد داد.

تعداد بیشتری از کارمندان فاکس و دیزنی از آنچه تصور می‌شد اخراج خواهند شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟