شایعه: مایکروسافت دیگر قصد عرضه چند کنسول برای نسل آینده را ندارد


شایعه: مایکروسافت دیگر قصد عرضه چند کنسول برای نسل آینده را ندارد

پیش از شروع مراسم E3 امسال شایعات زیادی حول مایکروسافت می‌چرخید که قصد دارد چندین ایکس‌باکس برای نسل بعد کنسول‌ها تهیه و عرضه کند. شایعه: مایکروسافت علاقه دارد تا کالکشن مستر چیف سری هیلو را برای PS4 نیز عرضه کند اما اکنون در شایعه جدید منتشر شده به نظر می‌رسد که برنامه‌های شرکت تغییر کرده و همچون ادوار گذشته، تنها به عرضه یک کنسول برای نسل بعد،...

پیش از شروع مراسم E3 امسال شایعات زیادی حول مایکروسافت می‌چرخید که قصد دارد چندین ایکس‌باکس برای نسل بعد کنسول‌ها تهیه و عرضه کند.

اما اکنون در شایعه جدید منتشر شده به نظر می‌رسد که برنامه‌های شرکت تغییر کرده و همچون ادوار گذشته، تنها به عرضه یک کنسول برای نسل بعد، آن هم پروژه اسکارلت بسنده کند و تمام تمرکز خود را بر روی به سرانجام رساندن آن بگذارد. برای شفاف سازی بیشتر باید گفت که در شایعات پیشین ادعا می‌شد پروژه اسکارلت در دو قالب کلی به بازار عرضه خواهد شد: کنسولی تمام پیشرفته و قدرتمند با نام Anaconda و کنسول ارزان‌تر و به‌صرفه‌تری تحت عنوان Lockhart.

سپس مراسم E3 برگزار شد و مایکروسافت در حین برگزاری کنفراس خود تنها به پروژه اسکارت از منظر یک کنسول یکتا اشاره کرد و گزارش‌های جدید نیز به همین علت منتشر شدند که حاکی از کنسل شدن برنامه‌های شرکت برای ساخت و عرضه دو کنسول به صورت همزمان بوده است. این شایعه توسط Klobrille، که در انتشار خبرهای جدید و موثق ایکس‌باکس حرف اول را می‌زند، در حساب توئیترش منتشر شده و خبر از تغییر نقشه‌های کُلی مایکروسافت در فاصله 18 ماه مانده به پایان نسل کنونی ایکس‌باکس را داده است.

البته همچون هر شایعه و گزارش غیررسمی باید به گفته‌های او به چشم یک احتمال نگاه کرد. کسی به طور قطع یقین از برنامه‌های مایکروسافت در حال حاضر اطلاعی ندارد و شاید هر لحظه تغییر کند. شاید هم همچنان برنامه قبل را پیش می‌برند و قصد دارند تا در مراسم E3 سال بعد طرفداران خود را غافلگیر کنند. هرچند باید اعتراف کرد که عرضه چند کنسول تنها منجر به گیج شدن مصرف‌کننده خواهد شد و همان بهتر است که مایکروسافت این ایده را کنار بگذارد.

شایعه: مایکروسافت دیگر قصد عرضه چند کنسول برای نسل آینده را ندارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی