پیشرفت پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان چشمگیر است


پیشرفت پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان  چشمگیر است

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: از آنجایی که پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان را خودم کلنگ زنی کرده‌ام شاهد پیشرفت این پروژه به ویژه در دوره آقای نوروزی، شهردار اصفهان بوده‌ام.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد جواد ظریف بعد از ظهر (پنجشنبه) در حاشیه بازدید از پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به دلیل اینکه خودم کلنگ این پروژه را زده‌ام شاهد پیشرفت خوب این پروژه بودهام، اظهار کرد: پیشرفت پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان به ویژه در دوره مدیریت آقای نوروزی بسیار خوب و چشمگیر بوده است.

وی با بیان اینکه این مجموعه بسیار باشکوه و شایسته مردم اصفهان است، افزود: سال آینده نمایشگاه گردشگری اصفهان در این محل برگزار خواهد شد.

وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه نمایشگاه گردشگری فرصتی برای نمایش توانمندی فرهنگی، اقتصادی و پیشینه تاریخی ایران است، ادامه داد: این داشته‌ها بیانگر موفقیتهای ایران است و قلدرهایی که می آیند و می روند این موضوع را به خوبی می دانند.

ظریف در خصوص طرح اصفهان ۲۰۲۰ نیز گفت: بسیار خوشحالم از این که توانمندی‌های شهر اصفهان به ویژه در حوزه گردشگری و محیط زیستی در شورای شهر مورد توجه قرار دارد و مطمئنا مسیر توسعه اصفهان را تغییر میدهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس