افزایش دما ، تغییر ساعت کاری را در گیلان رقم زد


افزایش دما ، تغییر ساعت کاری را در گیلان رقم زد

رشت - ایرنا- آغاز ساعت کاری تمامی دستگاه های اجرایی، شهرداری ها، سازمان ها، نهادها، موسسات دولتی و بانک های استان از ابتدای تیرماه به ساعت شش و 30 دقیقه تغییر می کند.

استاندار ی گیلان عصر پنجشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با ابلاغ استاندار گیلان ساعت کاری تمامی دستگاه های اجرایی، شهرداری ها، سازمان ها، نهادها، موسسات دولتی و بانک های استان به دلیل افزایش دمای هوا و رشد فزاینده مصرف برق در استان از شنبه (اول تیرماه) با یک ساعت تغییر همراه بوده و آغاز آن ساعت ۶و ۳۰ دقیقه و پایان آن ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه تعیین می شود.

در این اطلاعیه که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: همچنین برای روزهای پنجشنبه ساعت شروع کار ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه تعیین شده و دستگاه های اجرایی موظفند ۳۰ دقیقه قبل از پایان ساعت اداری سیستم های سرمایشی و همزمان با پایان ساعت کاری سیستم های روشنایی و رایانه ای غیر ضروری را خاموش کنند.

این اطلاعیه با استناد به مصوبه جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران گیلان اعلام شده و تیم منتخب بازرسان استان بر حسن اجرای آن نظارت دارند.

براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان؛ آسمان استان طی امروز و فردا (جمعه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر خواهد بود.

تا اوایل هفته آینده آسمانی آفتابی به همراه ماندگاری هوای گرم در استان پیش بینی شده است که با این وجود رگبار و احتمال رعدوبرق بویژه طی عصر و شب وجود دارد.

۷۲۹۶ /‏۶۰۳۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!