دستیاران همیشگی آقا یحیی پریدند/مشهد به نقاط بحرانی پرسپولیس افزوده می‌شود؟


دستیاران همیشگی آقا یحیی پریدند/مشهد به نقاط بحرانی پرسپولیس افزوده می‌شود؟

اخبار غیررسمی رسانه‌های پرسپولیسی حکایت از ناهار مشترک عرب و یحیی گل محمدی در ظهر امروز دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از مدیران میانی باشگاه پرسپولیس ظهر امروز درحالی که چند هوادار این تیم در مجموعه ورزشی انقلاب اتفاقی دوره اش کرده بودند به آنها گفت توافق با سرمربی جدید که یحیی باشد اتفاق افتاده و تنها باید او رضایتنامه‌اش را از تیم پدیده شهر خودرو بگیرد.
بعد از این بود که اعلام شد یحیی ناهار امروز را مهمان عرب بوده و این دو توافقات‌شان جدی تر شده است.
این درحالی است که یحیی برای آمدن به پرسپولیس احتمالا باید کادرفنی همیشگی اش را هم تغییر دهد چون همین حالا دستیاران همیشگی اش هر دو تیم های جدیدشان را انتخاب کرده اند.
مجتبی حسینی با اعلام اینکه دیگر نمی خواهد شماره دو باشد، به کرمان رفته و هدایت مس کرمان را بر عهده گرفته است.
ساکت الهامی هم که سال قبل در پدیده در کنار یحیی بود ، راهی تبریز شده و از امروز به عنوان دستیار مصطفی دنیزلی مشغول به کار شده است.
چالشی که در این پروسه اخیر انتقال یحیی به پرسپولیس مسئولان این تیم را می ترساند، هراس از شکل تعامل طرفداران مشهدی خواهد بود. در سه سال گذشته موفقیت های پرسپولیس و این جو دوقطبی که این تیم از سوی مسئولان حمایت می شود و واژه تیم حکومتی سبب شده است تا پرسپولیس در خیلی از شهرها چون اصفهان ، اهواز و تبریز با مشکلاتی روبرو باشد و بهترین میزبانان آنها مشهدی ها باشند اما شاید سال بعد اگر آقا یحیی بدون رضایت مشهدی ها به تهران بیاید، این جو سنگین شرایط در مشهد را هم برای شان سنگین کند.

251 251

کد خبر 1271998

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403