پارک غیر مجاز در جاده هراز حادثه آفرید


پارک غیر مجاز در جاده هراز حادثه آفرید

عصر خودرو- برخورد یک دستگاه خودرو با پژو 405 که به صورت غیر مجاز در لبه دره جاده لار به رینه محور هراز پارک کرده بود، سبب سقوط خودروی پارک شده به ته دره و جراحت شدید سرنشین آن شد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل گفت: این حادثه ساعت 11 و 30 دقیقه در محدوده جاده فرعی لار به شهر رینه در جاده هراز اتفاق افتاد.

جمشید نیکزاد افزود: متأسفانه خودرو پژو در لبه پرتگاه مسیر پارک شده بود، اما با وجود پیاده شدن راننده، همسر وی در خودرو نشسته بود که با انحراف و برخورد سواری دوو، خودرو پژو به ته دره سقوط کرد.

به گفته او، سرنشین پژو پس از سقوط به دره از ماشین پرتاب شد که با حضور بموقع تیم امداد هلال احمر و بالگرد 115، مصدوم 32 ساله از ته دره بالاکشیده شده و به بیمارستان 17 شهریور آمل انتقال یافت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با بیان اینکه خودرو دوو هم در این حادثه آتش گرفت، گفت: خوشبختانه حال 2 راننده خودرو خوب است اما سرنشین زن پژو دچار جراحت‌ها و شکستگی جدی شد.

سرنشینان پژو 405 از اهالی استان تهران بودند.

توقف غیر مجاز در حاشیه مسیرها و رودخانه‌های کوهستانی استان مازندران همواره منجر به خسارات جانی و مالی می‌شود.

چندی پیش هم چهار نفر از مسافران در جاده هراز به هنگام توقف در حاشیه رودخانه هراز به داخل رودخانه سقوط کرده و جان باختند.

علاوه بر این حدود یک ماه پیش نیز یک دستگاه خودرو به علت توقف در حاشیه محور هراز در محدوده وانا بر اثر برخورد خودروی عبوری به دره هراز سقوط کرد که در آن حادثه هم یک نفر کشته و چند نفر زخمی شدند.

جاده 77 یا جاده هراز، با حدود 180 کیلومتر طول یکی از مهم‌ترین محورهای مواصلاتی میان مازندران و پایتخت کشور است.

این جاده علاوه بر زیبا بودن مسیرها و دره‌های خطرناکی نیز دارد که در برخی مناطق عمق ان به پنجاه متر می‌رسد.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی