هدف از اجلاسیه اعتاب، تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی است


هدف از اجلاسیه اعتاب، تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی است

گروه اجتماعی ـ تولیت حرم عبدالعظیم حسنی(ع) با اشاره به برگزاری اجلاس اعتاب مقدسه ایران اسلامی گفت: فلسفه اصلی برگزاری اجلاسیه‌های اعتاب مقدس ایرانی رسیدن به نقطه مطلوب فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمودند«بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی تبدیل شوند».

هدف از اجلاسیه اعتاب، تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی است

به گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری، تولیت حرم عبدالعظیم حسنی(ع) ظهر امروز، ۳۰ خردادماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز که در حاشیه نشست اعتاب مقدسه ایران اسلامی برگزار شد، اهداف از برگزاری اجلاسیه اعتاب مقدس را مورد توجه قرارداد و گفت: فلسفه اصلی برگزاری اجلاسیه‌های اعتاب مقدس ایرانی رسیدن به نقطه مطلوب فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمودند«بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی تبدیل شوند».
وی به برگزاری اجلاسیه‌ها باهدف تبدیل کردن بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی اشاره کرد و افزود: در ابتدای راه هستیم، البته درصدد برگزاری برنامه‌های جدیدتر نسبت به گذشته برای باهم‌افزایی آستان‌های مقدس هستیم.
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) بیان کرد: هنر قطب‌های فرهنگی باید این باشد افرادی را که با اهل‌بیت(ع) آشنایی کمتری دارند و یا هیچ‌گونه آشنایی ندارند را بیشتر آشنا کنند.
آیت‌الله ری‌شهری در پایان گفت: باید در مسیر تبیین معارف اهل‌بیت(ع) برای افرادی که آشنایی با اهل‌بیت(ع) ندارند، حرکت کنیم، امیدواریم با هماهنگی به این هدف برسیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟