اکبرپور: استراماچونی می‌تواند به استقلال کمک کند


اکبرپور: استراماچونی می‌تواند به استقلال کمک کند

تهران- ایرنا-پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اعتقاد من براین است آندرآ استراماچونی می‌تواند به استقلال کمک کند چرا که او در تیم اینترمیلان که یکی از بهترین تیم‌های فوتبال اروپاست مربیگری کرده و به طور حتم آدم کوچکی نیست.

«علیرضا اکبرپور» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: با آمدن آندرآ استراماچونی استقلال این فرصت را خواهد داشت تا در زمان مناسب تمرینات آماده سازی خود را برای شروع لیگ نوزدهم آماده کند.
وی افزود: استقلال در فصل گذشته از مهم‌ترین عاملی که ضربه خورد دیر شروع کردن تمرینات و عدم بدنسازی مناسب بود و این اشتباه دیگر نباید تکرار شود.
بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: اعتقاد من بر این است آندرآ استراماچونی می‌تواند به استقلال کمک کند چرا که او در تیم اینتر میلان که یکی از بهترین تیم‌های فوتبال اروپاست مربیگری کرده و به طور حتم آدم کوچکی نیست.
اکبرپور تصریح کرد: در این شرایط همه باید از استراماچونی حمایت کرده و ابزار لازم را در اختیار این مربی قرار دهند تا او بتواند در اسقلال موفق باشد. اگر از این مربی حمایت‌های لازم نشود به سرنوشت وینفرد شفر دچار خواهد شد.
وی تاکید کرد: امیدوارم بازیکنان استقلال که قراردادهایشان با این تیم به پایان رسیده است شرایط تیمشان را درک کرده و در فضایی مناسب تمید قرارداد کرده و نشان دهند به تیمشان تعصب دارند. آرزوی همه استقلالی‌ها این است که تیمی پر قدرت برای فصل آینده تدارک دیده شود.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به عنوان یک استقلالی امیدوارم بهترین روزها برای تیم محبوبم در پیش باشد تا از نتایج خوب استقلال لذت ببریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته