دلیل بن بست بزرگ پرسپولیس برای خرید شاه ماهی !


پرونده انتقال یحیی گل محمدی از نیمکت پدیده به پرسپولیس به دلیل اقدامات غیر حرفه‌ای برخی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس منتفی شده است. نوشته دلیل بن بست بزرگ پرسپولیس برای خرید شاه ماهی ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دلیل بن بست بزرگ پرسپولیس برای خرید شاه ماهی !

چرا حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس به بن‌بست خورد؟
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۸
دلیل بن بست بزرگ پرسپولیس برای خرید شاه ماهی !

پرونده انتقال یحیی گل محمدی از نیمکت پدیده به پرسپولیس به دلیل اقدامات غیر حرفه‌ای برخی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس منتفی شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که طی روزهای گذشته از گل محمدی سرمربی پدیده به عنوان گزینه اصلی هدایت پرسپولیس نام برده می‌شد، گفته می‌شود یکی از مشاوران و البته نزدیکان مدیرعامل ماموریت مذاکره با گل محمدی را پیدا کرده بود که در گفت‌وگو با برخی‌ها با اطمینان از حضور یحیی در پرسپولیس صحبت می‌کرد.

این در شرایطی است که برای انتخاب جانشین برانکو ابتدا نیاز به تصمیم هیئت مدیره و پس از آن ورود رسمی مدیرعامل به مذاکرات همچنین جلب رضایت باشگاه طرف قرارداد سرمربی است.

واکنش قاطع باشگاه پدیده و مخالفت با این انتقال هم در پی رفتارهای غیر حرفه‌ای نماینده باشگاه پرسپولیس صورت گرفته که گل محمدی را بیش از هر زمان دیگری از نیمکت پرسپولیس دور می‌کند. در این شرایط به نظر می‌رسد بعد از جدایی سرمربی پرسپولیس انتخاب سرمربی جدید این باشگاه هم با تصمیمات نادرست و رفتارهای غیر حرفه ای کادر مدیریتی در همان مسیر دنبال شود.

اگرچه حضور گل محمدی در پرسپولیس منتفی شده اما چنانچه مدیریت در باشگاه پرسپولیس تغییر کند و مذاکره با باشگاه پدیده به صورت حرفه‌ای انجام شود احتمال حضور گل‌محمدی در جمع سرخپوشان پایتخت وجود دارد.

تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است