والی هرات دستور بازگشایی شورای ولایتی این ولایت را صادر کرد


والی هرات دستور بازگشایی شورای ولایتی این ولایت را صادر کرد

رئیس شورای ولایتی هرات گفت: هر خانواده در اجتماع دچار برخی تنش‌های لفظی سطحی می‌شود اما اکنون باید تمام اعضای شورای ولایتی در کنار هم به رفع چالش‌های شهروندان بپردازند.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، 5 روز پیش به دلیل برخی تنش‌ها میان اعضای شورای ولایتی در هرات که منجربه تیراندازی از سوی محافظان اعضا در مقر این شورا شده بود، با وساطت والی هرات این تنش‌ها پایان یافت و به‌صورت موقت دروازه شورای ولایتی هرات برای 5 روز مسدود شد؛ اما اکنون این شورا کار خود را با حضور اعضای شورای ولایتی دوباره از سر گرفته است.

کامران علیزائی رئیس شورای ولایتی هرات در گفت‌وگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس گفت: در هر خانواده و هر اداره میان اعضای ان برخی مشکلاتی به‌وجود می‌آید که این موضوعات حل می‌شود و روند کاری دوباره از سر گرفته می‌شود.

وی تاکید کرد: تمام اعضای شورای ولایتی باید با کنار گذاشتن اختلافات خود در کنار هم کار خود را برای رفع مشکلات شهروندان آغاز کنند.

وی افزود: با همکاران خود در این شورا هیچ مشکلی نداریم و از آنها می‌خواهیم تا مانند گذشته با هدف خدمت‌رسانی به شهروندان در هرات فعالیت‌های خود را انجام دهند و از امروز درب این شورا به روی شهروندان برای رفع چالش‌های آنها باز است.

علیزایی ادامه داد: به دستور والی هرات برای کاهش تنش‌ها درب این شورا بسته شد و اکنون نیز با دستور والی هرات این شورا کار خود را آغاز کرده است.

از سوی دیگر نیز نجیب الله محبی عضو دیگر شورای ولایتی هرات نیز تاکید کرد که در حال حاضر با رفع این چالش‌ها پس از 5 روز درب شورای ولایتی هرات باز شده و بررسی‌ها از رویداد پیش آمده در شورای ولایتی صورت گرفته است و صلاح بر این است که شورای ولایتی هرات مانند گذشته به کار خود ادامه دهد.

جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات در این مورد گفت: با وساطت والی هرات در حال حاضر چالش‌های پیش آمده میان اعضای شورای ولایتی هرات حل شده است و با نشست والی هرات با اعضای شورای ولایتی پس از ساعت‌ها قرار شد تا این شورا به کار خود ادامه دهد.

به گزارش فارس، نزدیک به 5 روز پیش بر اثر چالش‌های موجود میان اعضای شورای ولایتی هرات با رئیس این شورا در مقر این شورا محافظان این اعضا دست به تیراندازی هوایی زده که سبب مسدود شدن این شورا شد؛ اما اکنون رئیس شورای ولایتی هرات برای رسیدگی به مشکلات شهروندان هرات و جلوگیری از تنش‌های بیشتر اعضای این شورا را به خویشتن‌داری فراخوانده است.

/انتهای پیام/

والی هرات دستور بازگشایی شورای ولایتی این ولایت را صادر کرد
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج