مسابقات کتابخوانی قطب 3 دانش‌آموزان فارس در جهرم برگزار شد


مسابقات کتابخوانی قطب 3 دانش‌آموزان فارس در جهرم برگزار شد

شیراز-ایرنا-مسابقات کتابخوانی مرحله‌ پایانی استانی و مقدماتی کشوری قطب 3دانش آموزان فارس به میزبانی جهرم با حصور دانش آموزان هفت شهرستان فارس برگزار ‌شد.

مسابقات کتابخوانی با عنوان همایش دانایی و توانایی با حضور دانش‌آموزان شهرستان‌های جهرم، داراب، زرین‌دشت، اوز و لامرد و مناطق خفر و جویم به میزبانی جهرم در تالار علامه امینی (ره) جهرم برگزار شد.

سرپرست فرمانداری ویژه جهرم در این مراسم خواستار گسترش برنامه‌های کتاب و کتابخوانی شد و گفت: این گونه مسابقات از غنای فرهنگی و معنوی بالایی برخوردار است و لازم است این برنامه‌ها افزایش یابد.

مهدی شفیعیان افزود: خواندن کتاب تأثیرات باورنکردنی در ذهن و عملکرد انسان در زندگی فردی و اجتماعی می‌گذارد، فواید فوق‌العاده‌ای دارد، به زندگی انگیزه می‌دهد و قدرت تحلیل را بهبود می‌بخشد.

در این همایش که به عنوان مرحله استانی مسابقه کتابخوانی در پنج منطقه از استان فارس برگزار شد، دانش‌آموزان ۷ شهر فارس برای رقابت به جهرم آمدند.

مدیر آموزش و پرورش جهرم نیز در این همایش گفت: برای این مسابقات دانش آموزان ۴ جلد کتاب داستان در زمینه‌های مذهبی، اخلاقی، فرهنگی و ورزشی را مطالعه کردند.

مهدی نیکفر افزود: این مسابقات کتابخوانی در ۵ قطب استانی برگزار شد که از هر قطب یک نفر به عنوان برگزیده برای شرکت در مسابقات کشوری که در مردادماه در تهران برگزار خواهد شد، معرفی می‌شود.

این مسابقات برای دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم بود و برگزیدگان این مرحله به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

در بخش شهرستان حدود یک هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه از جهرم در مسابقات کتابخوانی شرکت کردند.

جهرم در ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.

۹۹۱۰ / ‏‬ ۱۸۷۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)