بیشترین قصور پزشکی لرستان در چه تخصص‌هایی است؟


بیشترین قصور پزشکی لرستان در چه تخصص‌هایی است؟

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: بیشترین قصور پزشکی مربوط به متخصصان زنان و زایمان، دندانپزشکی و جراحان عمومی است.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا نظیفی در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: برای رعایت عدالت باید بسترها را فراهم کرد و این بسترها انجام کارهای کارشناسی و ارائه خدمات به نحو مطلوب است.

وی ادامه داد: وضعیت استان در بحث فضاهای فیزیکی طی چندسال اخیر بهبود داشته به گونه‌ای که در مرکز استان ساختمان اداری و اتاق تشریح داریم که این اتاق یکی از سالن‎های خوب کشور است.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان بیان کرد: یک مرکز دادپزشک در محل خضر و مجاورت گلزار شهدا ایجاد و تمام اجسادی که بحث جناحی ندارند مستقیما وارد آن مرکز می‌شوند و چنانچه بحث جناحی داشته باشند به سالن گلدشت انتقال پیدا می‌کنند تا کالبدشکافی شود.

نظیفی با بیان اینکه ۵١ هزار پرونده در سال گذشته بررسی کردیم که حوادث رانندگی و نزاع بیشترین امار این پرونده‌ها را بخود اختصاص دادند، اظهار کرد: بیش از ۵۵درصد کل مراجعات سرپایی در این دو بخش بوده است.

وی افزود: فوتی‌های ناشی از تصادف در استان، ۴٢.٩ درصد راننده فوت، ۴٣.٨ درصد فوت سرنشین، ٢١.١درصد فوت عابر و ١.١درصد هم فوتی مشخص نشده است.

عضو شورای قضایی استان با بیان اینکه در کمیسیون‎ها ۴٨٢ پرونده را بررسی کردیم که بیشترین قصور پزشکی مربوط به متخصصین زنان و زایمان، دندانپزشکی و جراحان عمومی است، بیان کرد: قصور این پزشکان محرز شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید