نام مدل تولیدی سوزوکی Future-S کانسپت تایید شد


نام مدل تولیدی سوزوکی Future-S کانسپت تایید شد

اکنون گفته می شود مدل تولیدی Future-S کانسپت با نام S-Presso شناخته خواهد شد.سوزوکی با الهام از موفقیت رنو کوئید که طراحی الهام گرفته از شاسی بلند دارد و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، تصمیم دارد کراس اوور پایه خود یعنی S-Presso را در فضل فستیوال امسال هند عرضه کند. سوزوکی با S-Presso اولین خودروی مقرون به صرفه کاملا جدید خود پس از حدود 7 سال...

جزئیات خبر

نام مدل تولیدی سوزوکی Future-S کانسپت تایید شد

1398/3/30
نام مدل تولیدی سوزوکی Future-S کانسپت تایید شد

ماروتی سوزوکی در Auto Expo 2018 از Future-S کانسپت رونمایی کرد و پس از آن تصوراتی در مورد مدل تولیدی این خودرو وجود داشت که احتمالا جایگزین مدل های آلتو خواهد شد.

اکنون گفته می شود مدل تولیدی Future-S کانسپت با نام S-Presso شناخته خواهد شد.سوزوکی با الهام از موفقیت رنو کوئید که طراحی الهام گرفته از شاسی بلند دارد و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، تصمیم دارد کراس اوور پایه خود یعنی S-Presso را در فضل فستیوال امسال هند عرضه کند. سوزوکی با S-Presso اولین خودروی مقرون به صرفه کاملا جدید خود پس از حدود 7 سال را عرضه خواهد کرد. تصاویر درز کرده نشان می دهند تست جاده ای مدل تولیدی این خودرو اکنون آغاز شده است.S-Presso توسط مرکز R D سوزوکی و با کمک دفتر مرکزی سوزوکی طراحی و مهندسی شده است. به احتمال زیاد این خودرو مبتنی بر پلتفرم Heartect بوده و به تمام ویژگی های ایمنی ضروری همچون هشدار سرعت بالا، SBR راننده و سرنشین جلو، کیسه هوای راننده و سنسورهای پارک عقب مجهز خواهد شد.سوزوکی S-Presso از موتور BS-IV K10B 1.0 لیتری با قدرت 68 اسب بخار و گشتاور 90 نیوتون متر بهره خواهد برد که به گیربکس های دستی پنج سرعته و دستی اتوماتیک شده پنج سرعته متصل می شود.

نام مدل تولیدی سوزوکی Future-S کانسپت تایید شد
اولین نفری باشید که دیدگاه ارسال می نماید.

منبع خبر : خبر خودرو

دیدگاه جدید

ثبت دیدگاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه